نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۲

تاریخ انتشار بازی Bleeding Edge و دو بتای محدود آن فاش شد [بروزرسانی: رسما تایید شد]

طبق اطلاعات منتشر شده از فروشگاه مایکروسافت، تاریخ انتشار بازی Bleeding Edge، جدیدترین اثر نینجا تئوری و همچنین دو بتای محدود آن فاش شده است.

ماه خرداد امسال بود که در جریان E3، مایکروسافت از بازی و IP جدید استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) که Bleeding Edge نام دارد، رسما رونمایی کرد. بازی Bleeding Edge، یک بازی PvP با تم پانک و فانتزی است که بازیکن‌ها را به ۲ تیم چهار نفره تقسیم می‌کند که هر شخص کنترل یک شخصیت را بر عهده دارد و بازیکن‌ها باید با انتخاب یک شخصیت، با سلاح‌های سرد با یکدیگر مبارزه کنند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تاریخ انتشار این بازی فاش شده است. طبق اطلاعات فاش شده از فروشگاه مایکروسافت، بازی Bleeding Edge قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۰ (۵ فروردین ۱۳۹۹) برای ایکس باکس وان و ویندوز 10 منتشر شود و در صورت پیش خرید بازی، کاربران به ۲ بتا محدود بازی دسترسی خواهند داشت.

بتای بازی Bleeding Edge برای کاربران نیز در دسترس خواهد بود. اولین بتا محدود از تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) و دومین بتای محدود از تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (۲۳ اسفند ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. علاوه‌بر این، در صورت پیش خرید بازی یک پک Punk به کاربران داده می‌شود که حاوی سه اسکین انحصاری برای مبارزان، یک هاوربرد برای شخصیت Rioter، قابلیت اجازه برای ساخت استیکر پک و غیره خواهد بود. همچنین کاربران ایکس باکس گیم پس اگر در هفته اول انتشار بازی Bleeding Edge را انجام دهند، این پک را به‌صورت مجانی دریافت خواهند کرد.

اگرچه مایکروسافت خیلی سریع تاریخ فاش شده را پاک کرد، اما با توجه به برگزاری X019 در امشب و تایید حضور بازی Bleeding Edge در آن، می‌توان انتظار داشت که تاریخ رسمی انتشار این بازی امشب در X019 اعلام شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده