نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵

اطلاعات جدیدی از مناطق و موسیقی های زیبای بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شد

در حالی که کم کم به تاریخ انتشار بازی The Witcher 3: Wild Hunt نزدیک می‌شویم، سازندگان این بازی در روزهای واپسین مانده به عرضه آن درحال انتشار اطلاعات جدید از آخرین ماجراجویی‌های گرالت در The Witcher 3 هستند. با زومجی همراه باشید تا اطلاعات جدیدی را از مناطق، موسیقی‌ها و نحوه‌ی انتقال در این بازی دراختیار شما قرار دهیم.

مایلز تاست، طراح ارشد مراحل بازی The Witcher 3: Wild Hunt اعلام کرده هر منطقه دارای موسیقی‌های اختصاصی خود است و تمام آن‌ها توسط مارسین پِربلوویچ لهستانی ساخته شده است:

هر منطقه دارای موسیقی مخصوص به خود است و تمام آن‌ها هم فوق‌العاده زیبا ساخته شده است.

در ادامه تاست اطلاعات بیشتری را از سیستم نقل و انتقال در این بازی منتشر کرد. اگر در بازی قصد داشته باشید به منطقه اِسکیلینگ سفر کنید، باید از سیستم مسافرت سریع بازی (fast travel) استفاده کنید، چراکه این منطقه از سرزمین اصلی بازی دور است، اما برای سفر کردن از ناویگارد به No Man’s Land هیچ‌گونه صفحه بارگذاری‌ای مشاهده نخواهید کرد.

درانتها تاست اعلام کرد آخرین حد سرعت گَرالت آهسته دویدن است، اما برای دویدن دکمه اختصاصی‌ای وجود خواهد داشت که در زمان استفاده از آن از توانایی (stamina) شما کاسته می‌شود.

علاوه براین، استودیو سی‌دی پراجکت رد امروز سه تصویر جدید را از بازی موردانتظار The Witcher 3: Wild Hunt منتشر کرد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن‌ها بپردازید:

 

The Witcher 3 Wild Hunt (3)

The Witcher 3 Wild Hunt (1)

The Witcher 3 Wild Hunt (2)

بازی The Witcher 3: Wild Hunt که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است، در تاریخ ۱۹ مِی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) و تقریبا سه هفته دیگر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی، پیشنهاد می‌کنیم قبل از عرضه بازی  پیش‌نمایش The Witcher 3: Wild Hunt را از دست ندهید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده