// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

نسخه بعدی Hitman در دست ساخت است

در فهرست محتوای ماهانه‌ای که توسط استودیو IO Interactive برای Hitman 2 منتشر می‌شود، مشخص شده که دنباله این بازی در دست ساخت است.

مقاله‌های مرتبط:

استودیو IO Interactive، سازنده Hitman، به‌صورت ماهیانه ویدیویی را منتشر می‌کند که در جریان آن محتویات آینده بازی Hitman 2 را نشان می‌دهد و اطلاعاتی را در مورد آن‌ها منتشر می‌کند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در جریان ویدیو ماه نوامبر که چندی پیش در دسترس قرار گرفته بود، مشخص شده است که نسخه بعدی هیتمن در دست ساخت است. در بخشی از ویدیو IO Interactive به این مورد اشاره کرده که نسخه بعدی در دستور کار قرار دارد و در آینده اخبار بیشتری از آن منتشر می‌شود.

متاسفانه اعلام نشده که آیا این نسخه به‌صورت کامل در حال توسعه است یا نه، اما اعضای بیشتری از تیم توسعه هیتمن 2، به تیم توسعه دنباله این بازی منتقل شده‌ است. در ماه جولای بود که IO Interactive اعلام کرده بود بازی Hitman 3 ساخته می‌شود، اما فعلا مراحل ساخت آن را آغاز نخواهند کرد. همچنین در ادامه مشخص شد که استودیو کوپن‌هاگن IO Interactive هم در حالت ساخت یک آی‌پی جدید است. بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که نسخه بعدی Hitman در چه بازه زمانی معرفی می‌شود و احتمال دارد شاهد یک تجربه نسل نهمی باشیم. 

همچنین انتظار می‌رود IO Interactive به سمت عرضه بازی به‌صورت اپیزودیک برگردد، زیرا در گذشته تمایل خود را برای انجام مجدد این کار نشان داده بودند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده