// دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۹

1666: Amsterdam احتمالا بازی بعدی پاتریس دسیله خواهد بود

بازی 1666: Amsterdam به احتمال قوی‌، بازی بعدی استودیوی پاناچه دیجیتال پس از انتشار بازی Ancestors: The Humankind Odyssey خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

پاتریس دسیله، سازنده سابق سری Assassin's Creed که چندی پیش هم Ancestors: The Humankind Odyssey به‌عنوان بازی جدیدش منتشر شد، در صحبتی که در ریبوت دولوپ رد در کانادا داشت، اشاره‌ای به بازی 1666: Amsterdam در ادامه برنامه‌های استودیو پاناچه دیجیتال کرد. در میان افراد حاضر در این رویداد، خبرنگاری از یوروگیمر از دسیله سوال کرد:

در ادامه دادن 1666 چقدر جدی هستید؟

و او در این باره پاسخ داد:

چقدر جدی هستم؟ من تقریبا خانه‌ام را به خاطرش از دست دادم.

و پس از مکثی کوتاه و خنده حضار، ادامه داد:

شوخی نمی‌کنم. من می‌خواهم بازی‌ای در رابطه با شیطان بسازم. از فیلم‌های ترسناک متنفرم. من از موضوع اصلی به دلایلی متنفرم و این کار یک چالش برای من خواهد بود. عاشق آمستردام هستم، این حقیقت که سالی به نام 1666 وجود داشته‌ است برای من خوشایند است و من می‌خواهم که این کار را انجام دهم. می‌خواهم که انجامش دهم.

نکته عالی این است که این بازی دیگر در ادامه  Assassin's Creed: Brotherhood نیست، بازی‌ای در ادامه Ancestors است. بازی‌ای نیست که با تی‌اچ‌کیو موتنرال ساخته شده باشد، این بازی‌ از پاناچه خواهد بود. ما دی‌ان‌اِی خود را، امضایمان را پیدا کردیم. بیش از این به شما اطلاعات نمی‌دهم. داستان بازی در رابطه با شیطان خواهد بود. من روی آن کار می‌کنم و به‌زودی در این رابطه پستی منتشر می کنم که عالی خواهد بود. به‌علاوه من برایش جنگیدم. من برایش جنگیدم که «نه، شما بازی من را نخواهید گرفت» و آن را بازپس گرفتم. من به خودم فروختمش که شاید به نظر عجیب می‌رسد. من آن را به صورت شخصی در اختیار داشتم ولی باید به پاناچه می فروختمش.

و ادامه داد:

و بله، من در ساخت بازی کاملا جدی هستم.

باری دیگر خبرنگار تاکید کرد:

پس این چیزی است که باید منتظر آن باشیم؟

دسیله با خنده پاسخ داد:

بله ولی شما آن را اختصاصی نخواهید داشت. بگذارید اختصاصی بودن بازی برای من باقی بماند.

بازی 1666: Amsterdam در سال ۲۰۱۴ در تی‌اچ‌کیو مونترال در حال ساخت بود اما این استودیو با شکست مواجه شد و یوبیسافت اقدام به خرید آن کرد. یوبیسافتی که دسیله برای آن سری Assassin's Creed را خلق کرد. با این وجود یوبیسافت پروژه دسیله را منحل کرد.

در نهایت دسیله توانست حقوق بازی 1666: Amsterdam را در سال ۲۰۱۶ بازپس بگیرد و در ریبوت دولوپ بلو در کرواسی صحنه‌هایی از بازی را به نمایش بگذارد. محتوای بازی به این صورت بود که «بدتر از شیطان باشید» و در آن می‌توانید کنترل موجوداتی مانند گربه‌های سیاه، موش‌ها و کلاغ‌ها را در اختیار داشته باشید.

پیش از این در تی‌اچ‌کیو مونترال، این پروژه با نام سری Assassin's Creed شکل گرفت و به‌علاوه بودجه بازی‌های رده بالا را به آن اختصاص داده‌ بودند، اما در پاناچه این گونه نخواهد بود. در حال حاضر پاناچه، استودیویی شکل گرفته با بازی در حال ساخت است، اما این استودیو هنوز تنها ۳۵ نفر عضو دارد که در برنامه‌ای معقول در نظر دارد این تعداد را به ۵۰ نفر در سال های آتی برساند. با توجه به گفته دسیله این استودیو بازی های Triple-I تولید می کند که منظور از حرف I بازی های مستقل است.

بازی Ancestors توسط تیک-تو تحت برچسب پرایوت دیویژن منتشر شد و دسیله اذعان داشت که او هنوز روابط خود را حفظ کرده است و احتمال دارد که منتشرکننده بازی 1666: Amsterdam نیز باشد. همچنین لازم به ذکر است که پاناچه توسط سرمایه‌گذاران شخصی تغذیه مالی می‌شود.

اما قبل از 1666: Amsterdam، در ۱۶ آذرماه (۶ دسامبر) انتشار بازی Ancestors برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان پیش رو خواهد بود که در این باره دسیله اظهار داشت:

و دوباره ما در مورد آن بازی نظرات و ایده‌هایی خواهیم داشت. این کار هنوز تمام نشده است و این موضوع محلی برای امتحان کردن نظراتی که در ذهن دارم، خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟ آیا این بازی جزو بازی‌های مورد انتظار شما خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده