نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

DLC جدید بازی Tekken 7، فریم دیتا را به بخش Practice Mode اضافه می‌کند

بنا به اعلام رسمی استودیوی نامکو، DLC جدید بازی Tekken 7 ویژگی فریم دیتا را به حالت تمرینی این بازی اضافه می‌کند.

استودیوی Bandai Namco با اضافه کردن یک سری ویژگی‌های جالب، به تقویت توانایی‌های بازیکنان بازی Tekken 7 کمک می‌کند. مارک جولیو، یکی از اعضای تیم توسعه‌دهندگان بازی تکن 7 اعلام کرده که با فراهم شدن فریم دیتا در بخش Practice Mode، بازیکنان می‌توانند به خوبی روی زمان بندی حرکات خود کار کنند. کاربرانی که قبلاً Season 3 Pass را خریداری کرده‌اند، این آپدیت را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. سایر بازیکنان، برای دسترسی به این قابلیت، باید هزینه‌ی ۴ دلاری آن را بپردازند.

از دیگر تغییرات حالت Practice، می‌توان به اضافه شدن ویژگی جدید «تمرین مجازات» (یا Punishment practice) اشاره کرد. در این بخش، یک سری حرکات مشخص در برابر بازیکنان اجرا می‌شود و کاربر می‌تواند مقابله کردن با این حرکات را تمرین کند. قابلیت‌های My Replay و Tips نیز به تکرار حرکات و ارائه‌ی یک سری نکات آموزشی می‌پردازند. اطلاع از بهترین حرکاتی که می‌توان در موقعیت‌های مختلف به کار برد می‌تواند کمک زیادی به تقویت توانایی‌های بازیکنان بکند.

Season 3 Pass هم اکنون برای پلتفرم‌های مختلف قابل دریافت است و سه کاراکتر جدید، از جمله Zafina را به بازی اضافه می‌کند. DLC جدید نیز، در زمستان امسال تغییرات Practice Mode را به Tekken 7 اضافه خواهد کرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده