// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

یوبیسافت قابلیت کراس پلی را به تمامی بازی‌های PvP اضافه خواهد کرد

شرکت یوبیسافت در مصاحبه‌ای گفته است که به مرور زمان قابلیت کراس پلی را به تمامی بازی‌های PvP یا بازیکن در مقابل بازیکن خود اضافه خواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در تازه‌ترین کنفرانسی که شرکت Ubisoft برگزار کرد، یکی از مواردی که مورد بحث قرار گرفت قابلیت کراس پلی بود. جدیدترین بازی‌ای که توسط این شرکت بزرگ به قابلیت کراس پلی مجهز شده، Brawlhalla است که از طرفداران بالایی برخوردار است. در این کنفرانس هنگامی که از مسئولین مربوطه یوبیسافت سوال شد که آیا سایر مجموعه‌ها و بازی‌های PvP این شرکت در آینده به این قابلیت محبوب مجهز خواهند شد یا خیر، پاسخی به شرح زیر توسط یکی از مسئولین داده شد:

بله، هدف ما این است که قابلیت محبوب کراس پلی را به مرور به تمامی بازی‌های PvP خود که در حال حاضر داریم، اضافه کنیم.

مسئولین مربوطه در ادامه‌ی صحبت‌های خود به بازی Brawlhalla اشاره کردند و گفتند که چون قابلیت کراس پلی به‌تازگی به این بازی اضافه شده است، فعلا برای قضاوت کردن زود است و باید منتظر بازخورد طرفداران و نتیجه نهایی کار باشیم. البته ناگفته نماند که شرکت یوبیسافت از رشد و محبوبیت بازی در سال مالی جاری رضایت کامل دارد. در نظر داشته باشید که موافقت تولیدکنندگان کنسول‌های بازی با این قابلیت به زمان نیاز دارد. شرکت سونی به‌تازگی موافقت خود را با این قابلیت اعلام کرده است که این امر موجب ورود و موافقت توسعه‌دهندگان و ناشران بازی‌ها خواهد شد که امری بسیار خوب و خوشحال‌کننده است. اگرچه یوبیسافت برای اضافه کردن کراس پلی به سایر آثار بزرگ خود زمان خاصی را مشخص نکرده است، اما همین‌که قصد دارد آن را اجرایی سازد، خبری بسیار خوشحال‌کننده است.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده