نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷

بازی های رایگان نوامبر ۲۰۱۹ ایکس باکس لایو گلد

مایکروسافت در فاصله یک روز مانده به پایان ماه اکتبر، اسامی بازی‌های رایگان ماه آینده ایکس باکس لایو گلد را اعلام کرد. 

همزمان با اعلام بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای ماه نوامبر توسط سونی، مایکروسافت هم اسامی بازی‌های رایگان این ماه برای کاربران ایکس‌باکس لایو گلد را اعلام کرده است. بر این اساس و طبق روال همیشگی این شرکت کاربران ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 هر کدام دو بازی رایگان خواهند داشت که البته به لطف Backward Compatibility، بازی‌های Xbox 360 روی Xbox One هم قابل اجرا خواهند بود. 

اولین بازی رایگان ایکس‌باکس وان در این ماه، Sherlock Holmes: The Devil's Daughter است که در آن به‌عنوان یک بازی ماجراجویی در نقش شرلوک هولمز، کاراگاه مشهور قرار می‌گیرید و باید معما‌های مختلفی را حل کنید. با خواندن بررسی بازی Sherlock Holmes: The Devil's Daughter می‌توانید بیش‌تر با آن آشنا شوید. اگر از طرفداران بازی‌های مستقل باشید، بازی رایگان دوم این کنسول یعنی The Final Station نظر شما را جلب خواهد کرد؛ بازی‌ای که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و می‌توانید بررسی آن را هم در زومجی بخوانید

اما در آستانه انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، مایکروسافت این ماه بازی Star Wars Jedi Starfighter را که در واقع برای کنسول اورجینال ایکس‌باکس منتشر شده بود، برای Xbox 360 رایگان کرده و بازی دوم این کنسول هم Joy Ride Turbo است. البته به رسم همیشگی بازی‌های لایو گلد تمام این بازی‌ها در یک زمان در دسترس نخواهند بود که در لیست زیر زمان دقیق رایگان شدن آن‌ها را می‌توانید مشاهده کنید:

بازی‌های ایکس‌باکس وان:

  • Sherlock Holmes: The Devil's Daughter از تاریخ ۱۰ آبان تا ۹ آذر
  • The Final Station از تاریخ ۲۵ آبان تا ۲۴ آذر

بازی‌های ایکس‌باکس 360 (قابل اجرا روی ایکس‌باکس وان):

  • Star Wars: Jedi Starfighter از تاریخ ۱۰ تا ۲۴ آبان
  • Joy Ride Turbo از تاریخ ۲۵ آبان تا ۹ آذر


منبع Majornelson
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده