// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

بازگشت الکترونیک آرتز به استیم با Star Wars Jedi: Fallen Order

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که از این پس بازی‌های این شرکت روی استیم هم به‌فروش می‌روند و هم‌اکنون بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای پیش‌خرید روی استیم قرار داده شده است.

از قطع همکاری الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استیم هشت سال می‌گذرد. چندی پیش اعلام شده بود که احتمال دارد الکترونیک آرتز مجددا بازی‌های خود را برای فروش روی فروشگاه استیم قرار دهد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز ساعاتی پیش اعلام کرد که به فروشگاه استیم باز خواهد گشت. ازاین‌رو بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، اولین بازی این شرکت است که پس از گذشت هشت سال، روی فروشگاه استیم قرار داده می‌شود.

هم‌اکنون علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را پیش‌خرید کنند. همچنین سرویس EA Access هم در بهار ۲۰۲۰ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و کاربران استیم با پرداخت ماهیانه پنج دلار می‌توانند از بازی‌های این سرویس استفاده کنند. نکته‌ی جالب این است که الکترونیک آرتز از ویژگی کراس‌پلی برای کاربران استیم و اورجینز EA Access استفاده می‌کند. در ادامه مشخص شده است که در ماه‌های آتی بازی‌های The Sims 4 ،Unravel 2 ،FIFA 20 ،Apex Legends و Battlefield V هم در دسترس کاربران استیم قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران زومجی در مورد این خبر چیست؟ آیا بازی‌هایی نظیر Need for Speed Heat هم به استیم اضافه خواهند شد؟ 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده