// یکشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

رویداد کراس اور Dying Light و Left 4 Dead 2 تنها چهار روز در دسترس است

با آغاز رویداد کراس‌اور میان Dying Light و Left 4 Dead 2، مشخص شده است که این رویداد تا روز ۶ آبان ماه (۲۸ اکتبر) در دسترس خواهد بود.

چندی پیش بود که خبری منتشر شد در مورد رویداد بازی Left 4 Dead 2 در بازی Dying Light و در ادامه به‌طور دقیق مشخص نشد که این رویداد تا چه مدت در دسترس است و چه مواردی را اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که این رویداد چهار روز در دسترس خواهد بود.

رویداد Left 4 Dead 2 از روز دو آبان ماه (۲۴ اکتبر) آغاز شده و تا تاریخ ۶ آبان ماه (۲۸ اکتبر) در دسترس است و می‌توانید از آن لذت ببرید. همچنین یک تریلر ۳۰ ثانیه‌ای هم از کراس‌اور ذکر شده منتشر شده است که محتویات داخل بازی را نشان می‌دهد. در اینجا بازیکنان با زامبی‌های سریعی به نام Viralها روبه‌رو می‌شوند که نوع حملات آن‌ها به تقلید از زامبی‌های Left 4 Dead 2 است. متاسفانه اسکین یا شخصیت‌های بازی Left 4 Dead 2 را شاهد نیستیم، اما سه سلاح Electric Guitar، Frying Pan و Golf Club از سری Left 4 Dead را در Dying Light مشاهده خواهید کرد.

همچنین محتویات دیگری هم برای کاربران درنظر گرفته شده است که ازطریق چالش‌های مختلف می‌توانید‌ آن‌ها را کسب کنید. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این کراس‌اور را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده