نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

تاریخ انتشار DLC جدید بازی Pathologic 2 اعلام شد

بسته الحاقی جدید بازی Pathologic 2 دوشنبه ۶ آبان برای تمامی افرادی که از قبل این بازی را خریداری کرده باشند، به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

توسعه دهندگان در استودیوی Ice-Pick Lodge، هفته‌ی آینده با انتشار DLC جدیدی به نام The Marble Nest، دنیای وحشتناک و بیمار بازی Pathologic 2 را گسترش خواهند داد. محتوای جدید این بازی، داستان کاملاً جدیدی را به همراه نخواهد داشت.

برای افرادی که هنوز با بازی Pathologic 2 آشنایی ندارند باید گفت که این بازی، حاصل تفکرات توسعه دهندگان استودیوی روسی آیس پیک است که دنباله‌ی بازی محبوب Pathologic در سال ۲۰۰۵ را بازگو می‌کند. داستان این بازی در روستای مخوفی که ساکنین آن به بیماری کشنده‌ای مبتلا شده‌اند، اتفاق می‌افتد. شما در پثولوژیک 2 نقش پزشکی به نام هاروسپکس را برعهده دارید.

محتوای The Marble Nest، در واقع نسخه‌ی ویرایش شده از دموی قبل از انتشار بازی Pathologic 2 است که داستان آن موازی با وقایع داستان بازی اتفاق می‌افتد. اتفاقات این DLC در طول یک روز و از دید کاراکتر دیگری به نام دکتر دنیل دانکوفسکی رخ می‌دهد؛ در حالی که داستان اصلی بازی حدود ۱۲ روز به طول می‌انجامید.

به گفته‌ی استودیوی آیس پیک، زمان مورد نیاز برای تکمیل گیم پلی محتوای جدید The Marble Nest حدود ۲ الی ۳ ساعت طول می‌کشد و چالش‌های آن در مقایسه با داستان اصلی بازی کمی ملایم‌تر خواهد بود. درجه سختی گیم پلی بازی Pathologic 2 یکی از مسائلی بود که انتقادات زیادی را به سمت توسعه دهندگان آیس پیک روانه کرده بود و در نهایت تصمیم بر این شد که در بروزرسانی پس از انتشار این بازی، امکان تغییر درجه‌ی سختی بازی برای کاربران فراهم شود. این تغییر موجب می‌شد تا بازیکنان با سرعت کمتر و خیال آسوده‌تری به گشت و گذار در دنیای جذاب و خیره کننده‌ی بازی بپردازند.

DLC جدید Pathologic 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر (دوشنبه ۶ آبان) روی سرورهای Steam قرار می‌گیرد. محتوای The Marble Nest برای تمامی کسانی که قبل این تاریخ بازی Pathologic 2 را خریداری کرده باشند به صورت رایگان عرضه می‌شود. سایر افراد، باید مبلغی در حدود ۱۰ دلار را برای خریداری این DLC بپردازند.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده