نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸

رویداد رایگان هالووین بازی Hitman 2 آغاز شد

بازیکنان از حالا می‌توانند در Escalation Contract تازه‌ی بازی Hitman 2 شرکت کنند و دو آیتم جدید به‌دست آورند.

دوره‌ی ترس و وحشت از راه رسیده است و بازی Hitman 2 استودیوی IO Interactive نیز محتوایی خاصی‌ را برای بازیکنان تدارک دیده است. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، بازیکنان از امروز قادر به شرکت در رویداد تازه‌ی بازی Hitman 2 خواهند بود که یک Escalation Contract با حال‌وهوای هالووین را در دسترس قرار می‌دهد. شما می‌توانید تریلری را که به‌منظور نمایش رویداد هالووین بازی منتشر شده است، در «اینجا» مشاهده کنید.

تمام مواردی که در این تریلر مشاهده می‌کنیم، عجیب‌وغریب است. مامور 47 درحالی‌که یک کدوی هالووین بر سر دارد، قربانی خود را به محلی غیرعادی می‌برد و انواع‌و‌اقسام اشیای ترسناک مربوط‌به هالووین در این تریلر به‌چشم می‌خورد. تکمیل ماموریت این رویداد یک لباس مختص رزم و بومرنگی شبیه به خفاش را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

بهترین بخش ماجرا نیز این است که حتی دارندگان Starter Pack رایگان بازی Hitman 2 نیز می‌توانند به رویداد هالووین دسترسی داشته باشند. اگر خواهان تجربه‌ی بازی هیتمن 2 و شرکت در ماموریتی ترسناک هستید، امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است.

بازی Hitman 2 درحال‌حاضر برای کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی به‌واسطه‌ی داستانی جذاب با شخصیت‌پردازی و پایان‌بندی مناسب، نقشه‌های وسیع، تودرتو و پرتراکم، افزایش قابل توجه روش‌های مختلف برای از بین بردن دشمنان، طراحی عالی مراحل و استوری میشن‌ها برای تجربه چندباره ماموریت‌ها، حالت Ghost Mode، ارزش تکرار بالا و ارائه گیم‌پلی چالش‌برانگیز و واقع‌گرایانه در بررسی زومجی نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کرد که شما می‌توانید آن را از «اینجا» مطالعه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده