// سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵

بازی جدید خالق Bioshock یک شبیه ساز همه جانبه خواهد بود

باتوجه‌به لیست شغلی منتشر شده توسط تیک-تو اینتراکتیو، بازی جدید استودیو گوست استوری، یک بازی شبیه‌ساز همه‌جانبه خواهد بود.

پس از عرضه بازی BioShock: Infinite در سال ۲۰۱۳، دیگر بازی جدیدی را از کن لوین، خالق سری بایوشاک، مشاهده نکردیم. پس از عرضه بسته‌های الحاقی نسخه اینفینیت، نام استودیو Irrational Games هم به گوست استوری گیمز (Ghost Story Games) تغییر پیدا کرد و با کمتر شدن نیروهای آن، تمرکز خود را روی ساخت تجربیات داستان محور گذاشتند. کن لوین هنوز رئیس استودیو است و تابه‌امروز اخبار خاصی از بازی جدید آن‌ها منتشر نشده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) فهرست شغلی جدیدی را از استودیو گوست استوری گیمز منتشر کرده که در جریان آن شاهد نمایان شدن سبک جدید بازی کن لوین هستیم. در این فهرست آمده است که آن‌ها مشغول ساخت یک بازی شبیه‌ساز همه‌جانبه هستند. جزئیات دیگری از این بازی مشخص نشده، اما نوشته شده که درکنار آشنایی با ساختار یک شبیه‌ساز همه‌جانبه، باید با بازی‌های تیراندازی و نقش آفرینی هم آشنایی داشته باشید.

Bioshock Trilogy

دراین‌میان اشاره کنم که شبیه‌ساز همه‌جانبه، به آن دسته از بازی‌هایی گفته می‌شود که تأکید زیادی روی انتخاب‌های بازیکنان دارد و تک تک انتخاب‌های شما سرنوشت‌ساز است. بااین‌تفاسیر امیدواریم به‌زودی اخبار بیشتری حول بازی جدید کن لوین و گوست استوری منتشر شد؛ استودیویی که در حال حاضر ۴۰ نفر بیشتر عضو ندارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده