// دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

لوت های ویژه ای به‌زودی به بازی Borderlands 3 می‌آیند

گیرباکس سافتور در جدیدترین استریم خود در توییچ اعلام کرده که در آینده کسب لوت‌های اختصاصی به بازی Borderlands 3 اضافه خواهد شد.

Borderlands 3 یک بازی تیراندازی لوت محور است و کسب لوت‌های مختلف در بازی، مهم‌ترین موردی است که قدرت شما را تغیین می‌کند. در زمان عرضه، بوردرلندز 3 فاقد ویژگی کسب لوت‌های اختصاصی بود. بدین صورت که نمی‌توانستید آیتم‌هایی که می‌خواهید را ردیابی و فقط برای کسب آن‌ها تلاش کنید. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، سازنده بازی Borderlands 3، در جدیدترین استریم خود در توییچ اعلام کرده است که ویژگی کسب لوت‌های اختصاصی به بازی اضافه می‌شود. متاسفانه تاریخ دقیق یا بازه زمانی این آپدیت اعلام نشده است. ازاین‌رو کاربران می‌توانند تنها برای کسب آیتم‌‌های مورد نیاز خود در جهان بازی تلاش کنند. تابه‌امروز بازی Borderlands 3 توانسته است عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. این بازی در ماه سپتامبر و جدول فروش آمریکا توانست رتبه دوم را از آن خود کند. 

نظر شما کاربران زومجی در مورد سیستم کسب لوت در بازی Borderlands 3 چیست؟ آیا از آن راضی هستید؟ از دیگر اخبار حول بوردرلندز 3 هم می‌توان‌به آپدیت اخیر بازی اشاره کرد که بعضی از باگ‌ها را رفع کرده و والت‌هانترها بیش‌ازپیش به تعادل رسیده‌اند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده