نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۶

مدیر بنیاد ملی بازی های رایانه ای از سومین دوره رویداد بازی های جدی می‌گوید

صادق پژمان، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در باب برگزاری سومین دوره رویداد بازی‌های جدی صحبت کرده است.

سومین دوره رویداد جایزه بازی‌های جدی در آینده‌ای نه‌چندان دور برگزار خواهد شد. این دوره از رویداد بازی‌های جدی در قالب سه رویداد جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۸، هکاتون بازی‌های جدی ۱۳۹۸ و سمپوزیوم بازی‌های جدی ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد. محوریت هرکدام از این رویدادها به ترتیب معرفی بازی، ساخت بازی و ارائه مقاله خواهد بود. علاقه‌مندان به شرکت در رویداد می‌توانند با مراجعه به سایت رویداد جایزه بازی های جدی برای ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند. بنابر جدیدترین اخبار بازی در ایران، صادق پژمان، مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در باب برگزاری سومین دوره رویداد بازی‌های جدی صحبت‌هایی کرده است. صادق پژمان درباره اهداف رویداد گفت:

رویداد جامع جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۸ در سومین دوره خود تلاش می‌کند تا با برگزاری سه رویداد جشنواره، هکاتون و سمپوزیوم بازی‌های جدی ۱۳۹۸، زیرساخت‌های علمی و صنعتی را برای توسعه بیش از پیش بازی‌های جدی در کشور فراهم و حلقه‌های توسعه را از تحقیقات دانشگاهی تا تجاری‌سازی محصولات موجود در صنعت تقویت کند.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای

صادق پژمان در ادامه از ویژگی‌های این رویداد سخن به میان آورد:

این دوره از رویداد با حضور شبکه گسترده‌ای از حامیان علمی، مالی و اجرایی با میلیون‌ها تومان جایزه، فرصتی برای شناسایی و حمایت از گروه‌های سازنده بازی‌های جدی با رویکرد توسعه این شاخه از صنعت و مشارکت در رشد بازی‌سازان و بازی‌های جدی در کشور است.

شما کاربران زومجی می‌توانید نظرات خود را درباره جزییات سومین رویداد جایزه بازی‌های جدی با ما در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده