نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۹

پلی استیشن 5 احتمالا از سرویس استریم PS Now پشتیبانی خواهد کرد

باتوجه به مصاحبه اخیر یاشیرو اساکی، مسئول بخش نتورک پلی‌استیشن، به‌نظر می‌رسد کنسول پلی‌ استیشن 5 نیز از سرویس اشتراکی PS Now پشتیبانی خواهد کرد.

هرچه زمان می‌گذرد تب و تاب کنسول‌های نسل نهم در بین گیمرها و اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی بیشتر می‌شود. سونی همانند رقیب سنتی خود تعطیلات سال  ۲۰۲۰ میلادی را زمان عرضه کنسول جدید و مورد انتظار خود یعنی پلی‌ استیشن 5 اعلام کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، تقریبا تا الان از مشخصات سخت‌افزاری این کنسول که رسما گزارش شده است، با خبر هستید. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، یاشیرو اساکی، مسئول بخش نتورک پلی‌استیشن، در مصاحبه اخیر خود با مجله فامیتسو، اطلاعات و جزییات تازه‌ای از سرویس اشتراکی PS Now ارایه داد. با استناد به صحبت‌های او، به‌نظر می‌رسد کنسول پلی‌استیشن 5 نیز از این سرویس پشتیبانی خواهد کرد؛ این به این معنی است که بازی‌های فراوانی که روی PS Now منتشر می‌شوند، قابل اجرا روی پلی‌استیشن 5 نیز هستند.

PS Now سرویسی است که به گیمر اجازه می‌دهد ازطریق استریم به بیش از ۷۰۰ بازی دسترسی داشته باشد. از این ۷۰۰ اثر، تعدادی به‌صورت دائمی  و تعدادی نیز به‌صورت محدود در اختیار مخاطب قرار می‌گیرند. در حال حاضر این سرویس برای کاربران پلی‌ استیشن 4 در دسترس است و آن‌ها می‌توانند آثار محبوب کنسول‌های پلی‌ استیشن 2، پلی‌ استیشن 3 و همچنین پلی‌استیشن 4 را از این طریق تجربه کنند.

اساکی در مصاحبه خود درمورد سیاست‌های آینده شرکت درقبال سرویس PS Now نیز اطلاعاتی داده است؛ طبق این اطلاعات به‌نظر می‌رسد با وجود اینکه قرار است بازی‌های بزرگ و موفق بیشتری ماهانه به این سرویس اضافه شوند، اما تعداد بازی‌هایی که به‌صورت محدود در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت، افزایش پیدا می‌کنند. باتوجه به مصاحبه و صحبت‌های اساکی، به‌نظر نمی‌رسد حداقل فعلا خبری از پشتیبانی سرویس PS Now از گوشی‌های همراه در برنامه کاری سونی باشد.

اگر شما نیز از کاربران PS Now هستید، لطفا نظرات خود درمورد این سرویس و تجربه‌ای که از آن داشته‌اید را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده