نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

ویلیام لی به‌عنوان مربی به Team Liquid رشته Dota 2 بازمی‌گردد

آستین والش در قسمت تازه پادکست خود از بازگشت دوباره‌ی Blitz برای مربی‌گری تیم لیکوئید در رشته دوتا 2 خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که ویلیام “Blitz” لی به حرفه‌ی مربی‌گری بازمی‌گردد. براساس اعلام آستین “Capitalist” والش، همکار دیرینه‌ی ویلیام لی در حرفه گزارشگری، او به‌عنوان مربی به ترکیب تازه‌ی تیم لیکوئید رشته‌ی Dota 2 که هدایت آن برعهده‌ی آیدین “iNSaNiA” سرکوهی است، باز خواهد گشت. کپیتالیست در قسمت جدید پادکست خود که Side Pull Podcast نام دارد، این خبر را اعلام کرده است. بلیتز درحال‌حاضر برای کار در برخی از رویدادهای آتی قراردادهایی امضا کرده است و احتمالاً پیش از تمرکز کامل روی شغل مربی‌گری، در ابتدای فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ در کنار کپیتالیست به گزارشگری مشغول خواهد بود. کپیتالیست با انتشار توییتی در این‌باره اذعان داشت:

ویلیام لی و من هنوز هم برخی از رویدادهای این فصل را در کنار هم گزارش می‌کنیم، اما او هیچ برنامه‌ای برای گزارش مسابقات اینترنشنال ندارد. به‌همین‌خاطر، من و TrentPax یک تیم دونفره تشکیل می‌دهیم تا در کنار هم به هر اندازه که می‌توانیم رویدادهای Dota Pro Circuit این فصل را گزارش کنیم و امیدوارم که برای گزارش مسابقات The International سال آینده انتخاب شویم.

بااینکه بلیتز احتمالاً بیشتر به‌خاطر حرفه‌ی گزارشگری شناخته می‌شود، اما او مربی باتجربه‌ای است که تابه‌حال به تیم‌ها و بازیکنان بسیاری کمک کرده است و از میان آن‌ها می‌توان به تیم Digital Chaos برای راه‌یابی به فینال مسابقات The International 6 و ترکیب سابق Team Liquid به کاپیتانی کورو “KuroKy” تخاصمی اشاره کرد. ویلیام لی برای مدت زیادی کار گزارشگری و مربی‌گری را انجام داده که این موضوع باعث شده است که گزارش‌های بی‌نظیری را از او شاهد باشیم.

بلیتز یکی از پیشگامان رقابت‌های بازی Dota 2 در کره است. او همچنین یکی از اولین بازیکنان غربی شرکت کرده در مسابقات Nexon Sponsorship League به‌شمار می‌آید. از سوی دیگر کپیتالیست با ترنت “TrentPax” مکنزی به‌منظور حضور در مسابقات اینترنشنال آتی یک تیم دونفره گزارشگری تشکیل می‌دهند. این بدان معنا است که همکار قبلی TrentPax یعنی گابریل “Lyrical” کروز تنها خواهد ماند و باید به‌دنبال همکار جدیدی برای ادامه‌ی کار باشد.  


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده