// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تاریخ انتشار Football Manager 2020 مشخص شد

حساب کاربری توییتر Football Manager 2020 اعلام کرده است که این شبیه‌ساز مربی‌گری فوتبال در تاریخ ۲۹ آبان ماه عرضه می‌شود.

Football Manager 2020 سعی دارد تجربه‌ی متفاوت و جدیدی را ارائه دهد. ازاین‌رو در این نسخه شاهد مکانیسم‌های جدیدی نظیر Club Vision و Code of Conduct هستیم که برای اولین‌بار در این سری مورد استفاده قرار گرفته است. این موارد شامل قرادادها و نکاتی می‌شود که در زمان آغاز یا تمدید یک قرار داد با هیئت مدیره باشگاه آن‌ها را ثبت می‌کنید. در ادامه این نکات را باید در قالب یک سری دستورالعمل به بازیکن‌های تیم ابلاغ کنید. هدف از این ویژگی‌ها هم ایجاد یک نظم و انضباط میان بازیکن است و می‌‌توانید شرایط تیم خود را در وضعیت‌های مختلفی (باتوجه‌به تصمیم‌های خود) قرار دهید.

باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر فوتبال منیجر 2020 اعلام کرده است که این شبیه‌ساز مربی‌گری فوتبال در تاریخ ۲۰ آبان ماه (۲۰ نوامبر) برای کامپیوتر (ازطریق استیم)، اندروید و iOS عرضه می‌شود. همچنین مدتی پس از این تاریخ هم برای نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. از دیگر مواردی‌که در این نسخه دستخوش تغییرات شده، می‌توان‌به ویژگی Playing Time Pathways اشاره کرد. زمانی‌که درحال آموزش ستاره‌های جوان تیم خود هستید، گزینه‌های بیشتری برای مدیریت و آموزش اضافه شده است.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از تاریخ انتشار بازی Football Manager 2020 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده