// دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

کاپیتان مارول در بازی Marvel's Avengers حضور خواهد داشت

هانا مک‌لید، طراح روایت داستانی کریستال داینامیکس، در مصاحبه اخیر خود به حضور کاپیتان مارول در جهان بازی Marvel's Avengers اشاره کرده است.

در زمان رونمایی از بازی Marvel's Avengers، شاهد ابر قهرمان‌های اصلی تیم انتقام جویان نظیر مرد آهنی، کاپیتان آمریکایی و هالک بودیم. این در حالی است که چندی پیش شخصیت کامالا خان با اسم مستعار Ms. Marvel معرفی شد. ازاین‌رو انتظار می‌رود که در ادامه شاهد معرفی شخصیت‌های بیشتری از جهان مارول و همچنین تیم انتقام جویان برای بازی Marvel's Avengers باشیم.

نکته‌ی جالب کامالا خان در کمیک‌های Ms. Marvel این است که وی علاقه زیادی به قهرمان‌های زمین دارد و کاپیتان مارول، قهرمان مورد علاقه‌ی وی است. از آن‌جایی که شخصیت پردازی کامالا از کمیک‌های وی الهام گرفته شده است، کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، سازنده Marvel's Avengers، اعلام کرده که کاپیتان مارول در این بازی حضور دارد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، هانا مک‌لید، طراح روایت داستانی کریستال داینامیکس، مصاحبه‌ی تازه‌ای را انجام داده که در جریان آن حضور کاپیتان مارول تایید شده است. در بخشی از مصاحبه از او پرسیده می‌شود که آیا کاپیتان مارول در بازی حضور دارد یا خیر که هانا مک‌لید دراین‌باره می‌گوید:

بگذارید بدین شکل بگویم که کامالا نمی‌تواند هوادار شخصی باشد که در بازی حضور ندارد. وی قهرمان‌های اونجرز را به‌خوبی می‌شناسد و به آن‌ها علاقه دارد و همچنین، کاپیتان مارول قهرمان مورد علاقه او است. این موردی است که کامالا و هوادارای ما در آن نقطه اشتراک دارند. 

متاسفانه اعلام نشده که آیا کاپیتان مارول به‌عنوان یک بسته الحاقی به بازی اضافه می‌شود یا جزو قهرمان‌های روز عرضه است. همچنین مشخص نشده است که می‌توان با او بازی را تجربه کرد یا تنها در جهان Marvel's Avengers حضور دارد. باید منتظر ماند و ببینیم در آینده چه اخبار بیشتری حول این شخصیت منتشر می‌شود. از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به تریلر جدید Marvel's Avengers با محوریت لباس Ms Marvel اشاره کرد. بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۹۹ (۱۵ مِی ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده