// شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

مسابقات استانی Quiz of Kings در آینده برگزار می‌شود

امیرحسین ناطقی، مدیر تیم بازیسازی کوییز آو کینگز، در جریان نشست خبری GDX02 اعلام کرد که در آینده با کمک بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای مسابقات استانی این بازی برگزار می‌شود.

بازی اندروید و آیفون Quiz of Kings برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ روانه بازار شد و توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند. همچنین در جریان رویداد GDX02 تیم سازنده بازی اطلاعاتی را از مسابقات آینده بازی و همچنین میزان کاربران بازی آیفون و اندروید کوییز آو کینگز منتشر کرده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی های ایرانی، کوییز آو کینگز به‌طور میانگین ماهانه ۱.۵ میلیون کاربر فعال دارد و در جریان چهار سال عرضه بازی، تعداد کاربران Quiz of Kings به ۲۰ میلیون نفر رسیده است. موردی مهمی که امیر حسین ناطقی، مدیر تیم بازیسازی کوییز آو کینگز، در طول نشست خبری تیم سازنده در GDX02 به آن اشاره کرد، این بود که در آینده با کمک بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مسابقات استانی کوییز آو کینگز برگزار می‌شود. ازاین‌رو کاربرانی که در سایر شهر‌های ایران مشغول تجربه‌ی بازی هستند هم می‌توانند در مسابقات استانی خود شرکت کنند و معلومات خود را محک بزنند.

همچنین وی در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که:

از هفته‌های آینده دورهمی‌های این بازی را با حضور علاقه‌مندان و بازی‌سازان مستقل و جوان برگزار می‌کنیم تا در این جلسات ضمن هم‌اندیشی، برای ارتقاء بازی با آ‌ن‌ها نیز همکاری کنیم.

نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی موبایل کوییز آو کینگز چیست؟ آیا از تجربه‌ی آن لذت برده‌اید؟

کوییز آو کینگز

کوییز آو کینگز


منبع IRCG
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده