نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

ساخت بازی Need for Speed Heat به پایان رسید

ساخت بازی ماشین‌ سواری مورد انتظار استودیو Ghost Games یعنی Need for Speed Heat به پایان رسید. 

سری بازی‌های ماشین‌سواری محبوب و قدیمی شرکت الکترونیک آرتز، به‌زودی با جدیدترین نسخه‌ی خود به نام Need for Speed Heat بازخواهد گشت. باری دیگر، طرفداران این سری بازی امیدوارند تا برخلاف چند نسخه‌ی اخیر، این بازی ناامیدشان نکند. از آن‌جایی که زمان زیادی تا انتشار این بازی نمانده‌، بدیهی بود که ساخت بازی به‌زودی به پایان خواهد رسید و طبق آخرین اخبار بازی، بن والکی از شرکت EA رسما اعلام کرد که این اتفاق افتاده است. 

بن والکی این خبر را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد و اعلام کرد که بازی Need For Speed Heat به اصطلاح گلد شده است؛ به این معنی که ساخت کلی این بازی اتومبیلرانی جهان باز به پایان رسیده‌ و کد‌های بازی به ناشر برای عرضه روی دیسک ارسال شده است. با این که ساخت بازی توسط استودیو گوست گیمز (Ghost Games) به پایان رسیده است، اما کار آن‌ها با بازی هنوز به اتمام نرسیده است و این استودیو در حال حاضر روی رفع ایراد‌های بازی و محتویاتی اضافه کار می‌کند که به صورت به‌روزرسانی در روز عرضه یا در آینده به بازی اضافه خواهند شد. متن توییت ارسال شده به شرح زیر است: 

بازی [Need for Speed Heat] گلد شد و برای عرضه روی دیسک ارسال شده است.

طرفدارانی که از نسخه‌ی قبلی یعنی Need for Speed Payback به خاطر سیستم کسب در‌آمد آن عصبانی بودند، اکنون می‌توانند با دیدی مثبت به این نسخه نگاه کنند؛ چرا که طبق اعلام رسمی شرکت EA، بازی Need for Speed Heat هیچگونه لوت باکسی نخواهد داشت. در کنار این مورد، می‌توان انتظار بهبود تعقیب و گریز‌های پلیسی و همچنین تمرکز بیشتر روی شخصی سازی را داشت. همچنین خبر خوب دیگر این است که این بازی نیاز به اتصال دائمی اینترنت برای اجرا نخواهد داشت. 

بازی Need for Speed Heat در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. 

نظر شما راجع به جدیدترین نسخه‌ی سری Need for Speed چیست؟ آيا به بازگشت این سری به روز‌های اوج خود با این نسخه امیدی دارید؟ به نظر شما چرا چند بازی اخیر این مجموعه چندان موفق ظاهر نشدند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده