// چهار شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۴

Call of Duty Mobile در هفته اول انتشار بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است

خبرگذاری رویترز به‌تازگی اعلام کرده است که بازی Call of Duty Mobile بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است.

یک هفته از عرضه بازی اندروید و آیفون Call of Duty Mobile می‌گذرد و توانسته است در این بازه زمانی کاربران زیادی را به‌خود جذب کند. در گذشته‌ آماری از دفعات دانلود بازی منتشر شده بود که رقم‌های نزدیک‌به هم را نشان می‌دادند، اما با گذشت یک هفته از عرضه بازی، شاهد اعلام رقمی هستیم که محبوبیت بسیار بالای بازی آیفون و اندروید کالاف دیوتی موبایل را نشان می‌دهد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل، خبرگذاری رویترز به‌تازگی اعلام کرده که بازی Call of Duty Mobile پس از یک هفته از انتشار، بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است و به دستاورد جدیدی دست پیدا کرده است. این در حالی است که کالاف دیوتی موبایل در سه روز اول عرضه خود بیش از ۳۵ میلیون بار دانلود شده بود. نکته‌ی جالب این است که بازی پابجی موبایل، فورتنایت و Apex Legends در هفته اول انتشار خود به‌ترتیب ۲۶.۳ میلیون بار، ۲۲.۵ میلیون بار و ۲۵ میلیون بار دانلود شده بودند.

بازی موبایل Mario Kart Tour هم در هفته اول انتشار خود ۹۰ میلیون بار و Pokemon Go هم ۸۵.۵ میلیون بار دانلود شده بود. بخشی از موفقیت نسخه موبایل را می‌توان به محبوبیت سری Call of Duty بین گیمرها ربط داد. بااین‌حال نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه‌ی بازی لذت برده‌اید؟  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده