نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

اتومبیل جدید Crash Team Racing Nitro-Fueled برای حمایت از معلولین جنگی وارد بازی شد

ماشین The Firehawk برای حمایت از معلولین جنگی راهی بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled شد.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled توانست تا به موفقیتی عظیم برای شرکت اکتیویژن تبدیل شود و همراه با نسخه‌ی ریمستر سه‌گانه‌ی خود، دوباره اسم کرش بندیکوت را بر سر زبان‌ها بی‌اندازد و گیمر‌های نسل جدید را با این سری بازی‌ دوست داشتنی آشنا کند. این بازی همچنین از محتویات پس از عرضه‌ی خوبی نیز برخوردار است و قرار است تا سه نقشه‌ی جدید نیز در کنار محتویاتی دیگر به‌زودی به این بازی اضافه شود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت اکتیویژن اعلام کرد که ماشین جدیدی به بازی برای کمک به خیریه و به نفع معلولین جنگی به این بازی جذاب اضافه شده است. نسخه‌ی محدود ماشین Firehawk هم اکنون و با قیمات ۴.۹۹ دلار در دسترس قرار دارد. این ماشین با الهام از یک هواپیمای ملخی ساخته شده است و طراحی جذابی دارد. طبق اعلام رسمی در توییتر، درآمد حاصل از فروش این ماشین به موسسه خیریه The Call of Duty Endowment می‌رسد. این ماشین در منطقه‌ی بریتانیا و آمریکا تا زمانی که درآمد آن به یک میلیون دلار برسد ادامه خواهد داشت. زمانی که یک میلیون دلار جمع آوری شود، این ماشین دیگر برای فروش در دسترس قرار نخواهد گرفت. کمک جمع‌آوری شده به نفع معلولین جنگی استفاده خواهد شد. متن توییت حساب کاربری The Call of Duty Endowment به شرح زیر است:

ما بسیار مفتخریم که ماشین Firehawk را معرفی کنیم. این ماشین اولین اتومبیل طراحی شده با ظاهر هواپیما است که به بازی Crash Team Racing راه پیدا می‌کند. از سربازان با خرید این آیتم درون برنامه‌ای حمایت کنید. این آیتم هم اکنون روی پلی‌استیشن، مایکروسافت و نینتندو در دسترس است.

همچنین ویدیویی از این ماشین منتشر شده است که آن را می‌توانید در پایین مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است. شما می‌توانید نیم‌نگاه بسیار جذاب زومجی از این بازی را از طریق این لینک مشاهده و همچنین برای آشنایی بیشتر بررسی آن را نیز از این لینک مطالعه کنید. 

شما می‌توانید نظرات خود را در مورد این ماشین جدید و در کل بازی Crash Team Racing با ما در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده