نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۸

بازی Red Dead Redemption 2 رسما برای پی سی تایید شد؛ عرضه در ۱۴ آبان

راک‌استار از انتشار رد دد ردمپشن ۲ برای پی سی خبر داد. بازی در تاریخ ۱۴ آبان برای پی سی منتشر خواهد شد و به‌مدت یک ماه، در انحصار فروشگاه‌های اپیک‌گیمز و خود راک‌استار گیمز خواهد بود.

بعد از مدت‌ها انتظار کشیدن و انتشار شایعاتی در انواع طرح‌های مختلف، بالاخره خبری که منتظرش بودیم از راه رسید! راک‌استار گیمز درجریان آخرین اخبار بازی و با انتشار یک توییت آن هم به‌صورتی ناگهانی،‌ مشخص کرد که بازی تحسین‌شده‌اش یعنی Red Dead Redemption 2 راهی پلتفرم پی سی خواهد شد. نکته‌ی جالب این است که برای تجربه‌ی نسخه‌ی پی سی رد دد ردمپشن 2 اصلا لازم نیست مدت زمان زیادی را صبر کنید چرا که بازی در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) در دسترس قرار خواهد بود. درنتیجه، پیشنهاد می‌کنیم که پی‌سی‌بازها از همین الان فضای نصب و ذخیره‌ی فایل‌های بازی را روی سیستم خود آماده کنند؛ چرا که به‌احتمال زیاد باید یک بازی حجیم و سنگین را دریافت بکنند.

Red Dead Redemption 2

راک استار گیمز در ادامه مشخص کرد که بازی در ابتدا به‌صورت انحصاری و به‌مدت یک ماه روی فروشگاه اپیک گیمز و راک‌استار گیمز عرضه خواهد شد و در زمانی نامشخص (فعلا) از ماه دسامبر (آذر-دی) راهی پلتفرم استیم و دیگر فروشگاه‌های دیجیتالی ویدیو گیم می‌شود. نسخه‌ی پی سی با بهبودهای گرافیکی و یک حالت داستانی جدید که فعلا از آن خبری در دست نیست، یک ماه دیگر در دسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت. همچنین مشخص شد که این بازی در زمان لانچ پلتفرم گوگل استیدیا برای کاربران این سیستم جدید کمپانی گوگل نیز منتشر خواهد شد. دار و دسته‌ی داچ ون‌درلیند، آرتور مورگان و جان مارستون در تاریخ ۱۴ آبان راهی پی سی خواهند شد!


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده