// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Call of Duty Mobile تا به امروز بیش از ۲۰ میلیون بار دانلود شده است

مدتی است که بازی Call of Duty Mobile در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار گرفته است و در ادامه مشخص شده که این بازی ۲۰ میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است.

چند روز پیش بود که شرکت اکتیویژن (Activision) و تنسنت گیمز (Tencent Games) بازی اندروید و آیفون  Call of Duty Mobile را برای کاربران iOS عرضه کردند. مدتی بعد هم این بازی در اختیار کاربران اندروید قرار گرفت تا تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای را در اختیار کاربران موبایل قرار دهد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل، سنسور تاور به‌تازگی آمار و ارقام جدیدی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد بازی آیفون و اندروید کالاف دیوتی موبایل در مدت زمان عرضه خود توسط کاربران بسیاری دانلود شده است.

سنسور تاور در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که Call of Duty Mobile در دو روز عرضه خود توسط ۲۰ میلیون کاربر اندروید و iOS دانلود شده است. همچنین اعلام شده که این رقم مربوط‌ به به نسخه اکتیویژن و گارنا بازی است. از نظر درآمد هم مشخص شده که کالاف دیوتی موبایل در مدت زمان عرضه خود توانسته است بیش از دو میلیون دلار درآمد داشته باشد. در ادامه سنسور تاور اعلام کرده است که هند ۱۴ درصد از کل دانلودهای بازی را به‌خود اختصاص داده است و در جایگاه اول قرار گرفته است. این در حالی است که تنها ۹ درصد از کل دانلودها مربوط‌به آمریکا است و این کشور در رتبه نهم قرار گرفته است.

در میان بازی‌های تیراندازی آنلاین و مخصوصا بتل رویال، بازی‌های PUBG Mobile و فورتنایت جایگاه ویژه‌ای را به نام خود ثبت کرده‌اند و آیا کالاف دیوتی موبایل در آینده می‌تواند جایگاه آن‌ها را تصاحب کند؟ نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده