نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

بازی System Shock 3 کیفیت بازی‌های AAA را با قیمت آثار AA ارائه می‌دهد

به گفته‌ی وارن اسپکتور، با وجود بودجه‌ی محدود، بازی System Shock 3 با استاندارد‌های یک بازی AAA ساخته خواهد شد.

سری System Shock بدون شک یکی از محبوب‌ترین سری‌های کلاسیک بازی‌های ویدیویی مخصوصا برای کسانی است که با کامپیوتر به بازی کردن می‌پردازند؛ بنابراین کاملا طبیعی است که جدیدترین نسخه از این سری یعنی System Shock 3، چشم‌های امیدوارانه‌ی زیادی را به خود معطوف کرده باشد. این که بازی بتواند در حد و اندازه‌ی نسخه‌های انقلابی قبلی خود ظاهر شود و سازندگان بتوانند به خوبی روح سری را در نسخه‌ی جدید بدمند معلوم نیست؛ اما مساله‌ای که بسیاری را امیدوار کرده این است که سکان هدایت ساخت این بازی را استودیوی OtherSide Entertainment به رهبری وارن اسپکتور معروف، خالق اصلی سری در اختیار دارد و مسلما او تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین محصولی را که می‌تواند ارائه دهد.

طی مصاحبه‌ای با سایت GameSpot و طبق آخرین اخبار بازی، اسپکتور در مورد چشم‌انداز استودیوی OtherSide در مورد سیستم شاک ۳ و این که چگونه این بازی جزو آثار AA از لحاظ بودجه و اندازه محسوب می‌شود، صحبت کرد. او به طرفداران اطمینان داد که نمی‌گذارد تا بودجه‌ی محدود باعث شود تا از کیفیت این بازی کاسته شود و همچنین تمام تلاش خود را خواهد کرد تا تیم خود را مجبور سازد که با استاندارد‌های بازی‌های AAA بازی خود را بسازند.

من در هیچ پروژه‌ای به اندازه‌ی System Shock 3 اینچنین احساس فشار نکرده‌ام. حتی زمانی که با میکی ماوس کار می‌کردم، من می‌دانستم که از پس کار برمی‌آیم و همچنین منابع، بودجه و تیم مورد نیازم را در اختیار داشتم تا بتوانم در حد و اندازه‌ی انتظار هواداران ظاهر شوم. در مورد سیستم شاک ۳ ما واقعا از لحاظ منابع در حوزه‌ی بازی‌های AA هستیم و نه AAA. من و همکارم پل نیرات تصمیم آگاهانه‌ای گرفته‌ایم. ما فکر کردیم که مدت زیادی را با بازی‌های AAA گذرانده‌ایم و اکنون می‌خواهیم تا کاری کوچک‌تر انجام دهیم. با این حال، من فکر می‌کنم که همچنان استاندارد‌های بازی‌های AAA در آن (‌سیستم شاک ۳) وجود خواهد داشت.

من فکر می‌کنم که اگر شما از تیم من سوال بپرسید، آن‌ها خواهند گفت که من آن‌ها را مجبور می‌کنم تا به استاندار‌د‌های بازی‌های AAA برسند؛ هرچند که بازی ما برچسب قیمت بازی‌های AA را خواهد داشت. بسیاری انتظار زیادی از ما در مورد ابعاد بازی و میراثی که ار بازی‌های پیشین به جا مانده است، دارند. بنابراین واقعا فشار زیادی روی تیم سازنده است.

بازی System Shock 3 قرار است تا در تاریخی نامعلوم برای کامپیوتر و برخی از کنسول‌ها (‌که هنوز مشخص نشده‌اند) منتشر شود.

شما می‌توانید انتظارات خود از بازی‌ سیستم شاک 3 را با ما در میان بگذارید و از تجربیات خود با بازی‌های قبلی این سری به ما بگویید.  


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده