نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۹

ترکیب سابق تیم Alliance بازی Dota 2 به تیم لیکوئید ملحق شد

بازیکنان سابق تیم الاینس به‌دنبال خروج از سازمان به Team Liquid پیوستند تا در Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 جای کروکی و یارانش را در این تیم پر کنند.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که سازمان Team Liquid رسماً یک ترکیب تازه برای رشته‌ی Dota 2 دست‌وپا کرده است. این سازمان با کل بازیکنان سابق تیم Alliance به توافق رسیده است که این موضوع به معنای باقی ماندن تیم لیکوئید در عرصه‌ی رقابت‌های دوتا 2 در منطقه‌ی اروپا خواهد بود. ترکیب تازه‌ی Team Liquid از مایکل “miCKe” وو، ماکسیملیان “qojqva” براکر، ساموئل “Boxi” سوان، تامی “Taiga” لو و آیدین “iNSaNiA” سرکوهی تشکیل شده است. سازمان تیم لیکوئید با انتشار توییتی در این‌باره گفت:

ما برگشتیم. به iNSaNiA ،miCKe ،qojqva ،Boxi و Taiga خوش‌آمد می‌گوییم.

از مدت‌ها پیش نام تیم لیکوئید در عرصه‌ی رقابت‌های حرفه‌ای بازی Dota 2 با پایداری و ثبات مترادف شده است. پیش از این در خردادماه امسال شاهد خروج لاسه آکوستی "MATUMBAMAN" اورپالاینِن از ترکیب این تیم بودیم و پس از آن کل بازیکنان تیم در حرکتی دور از انتظار سازمان را ترک کردند. حال سازمان برای بازگشت دوباره به میادین دست به کار شده و بازیکنان سابق تیم الاینس را استخدام کرده است. این بازیکنان تقریباً دو سال تجربه‌ی بازی درکنار هم را دارند و بازیکن اصلی تیم پیش از این مشغولِ رقابت در بازی Heroes of Newerth بوده است. علاوه‌بر qojqva، سایر بازیکنان تیم نیز فعالیت حرفه‌ای خودشان را در بازی HoN آغاز کرده‌‌اند و INSaNiA و miCKe دو بازیکن برتر این بازی از نظر درآمد به شمار می‌آیند. 

پس از شکست در راه‌یابی به مسابقات اینترنشنال ۷، تیم الاینس بازیکن بااستعداد جدیدی را به ترکیب اضافه کرد. با اینکه آن‌ها باز هم موفق به پیروزی در مرحله‌ی مقدماتی The International 8 نشدند، اما تغییری در ترکیب ایجاد نکردند و سرانجام به مسابقات اینترنشنال ۹ راه یافتند. تیم Alliance با وجود بازی‌های خوبی که در مرحله‌ی گروهی این رویداد سالانه به نمایش گذاشت، در اولین دیدارهای براکت پایینی مرحله اصلی مغلوب تیم Royal Never Give Up شد و از گردونه‌ی رقابت‌ها کنار رفت. اشتباه کاپیتان این تیم یعنی iNSaNiA در مرحله درفت در باخت آن‌ها بی‌تاثیر نبود، اما نکته‌ی قابل‌توجه، پشتیبانی مثال‌زدنی بازیکنان این تیم از او بود که باعث درکنار هم ماندن اعضای تیم شد.

این ترکیب ممکن است که در مسابقات The International 9 بهترین نتیجه‌ی ممکن را به دست نیاورده باشد، اما هیچ شکی در اعتماد و وفاداری آن‌ها به هم وجود ندارد. نباید این موضوع را فراموش کرد که کروکی اولین تورنمنت‌های حرفه‌ای بازی Dota 2 خود را با شکست در همه‌ی بازی‌ها آغاز کرد. تیم لیکوئید باری دیگر روی ثبات سرمایه‌گذاری کرده است و طرفداران بی‌صبرانه منتظر هستند تا ببینند این تیم از رقابت‌ها سربلند بیرون می‌آید یا شکست خواهد خورد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده