// چهار شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

پشتیبانی از کنترلر از بازی Call of Duty Mobile حذف شد

به‌تازگی آپدیت جدیدی برای بازی Call of Duty Mobile منتشر شده که در جریان آن تیم سازنده پشتیبانی از کنترلر را حذف کرده است.

مدتی پیش بود که بازی اندروید و آیفون Call of Duty Mobile در دسترس کاربران iOS قرار گرفت. در ابتدا کاربران می‌توانستند با کنترلر این بازی تیراندازی اول شخص را تجربه کنند. طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، به‌روزرسانی تازه‌ای برای بازی آیفون و اندروید کالاف دیوتی موبایل عرضه شده که در جریان آن پشتیبانی از کنترلر در بازی حذف شده است.

متاسفانه اکتیویژن (Activision) ناشر بازی Call of Duty Mobile، دلیل این کار را توضیح نداده است و اعلام نشده که آیا این اقدام دائمی است یا پس از مدتی شاهد پشتیبانی مجدد خواهیم بود. فقط در حساب کاربری توییتر بخش پشتیبانی اکتیویژن اعلام شده که پس از جدیدترین آپدیت، Call of Duty Mobile دیگر از کنترلر پشتیبانی نخواهد کرد. همچنین زمانی‌که وارد بازی می‌شوید، اگر وارد شاخه کنترلر شوید، با یک صفحه کاملا خالی روبه‌رو می‌شوید.

Call of Duty Mobile یک بازی آنلاین تیراندازی است که توسط استودیو تنسنت گیمز (Tencent Games) ساخته شده است. تیم سازنده از سری‌های مدرن وارفر و بلک آپس برای خلق یک تجربه‌ی نام آشنا استفاده کرده و همچنین بازی دارای حالت بتل رویال است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا کالاف دیوتی موبایل را تجربه کرده‌اید؟ نسخه‌ی اندروید بازی هم به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده