// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تریلر ترمیناتور در Mortal Kombat 11 به‌زودی منتشر می‌شود

استودیو ندررلم در تاریخ ۱۶ مهر ماه کاراکتر ترمیناتور را به یک بسته الحاقی راهی بازی Mortal Kombat 11 می‌کند.

در گذشته استودیو ندررلم (Netherrealm Studios)، سازنده بازی Mortal Kombat 11، اعلام کرده بود که ترمیناتور در قالب یکی از کاراکترهای بسته الحاقی بازی، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای را کسب کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر مورتال کامبت 11 با انتشار یک توییت اعلام کرده است که تا پایان امروز شاهد تریلر گیم‌پلی کاراکتر ترمیناتور خواهیم بود. در گذشته شایعه شده بود که این شخصیت در تاریخ ۱۶ مهر ماه در دسترس قرار می‌گیرد. Mortal Kombat 11 در توییتر خود یک ویدیو بسیار کوتاه را هم نشان داده که در جریان آن شاهد ترمیناتور هستیم که بعضی از اهداف خود را بررسی می‌کند. در انتهای ویدیو هم اعلام می‌شود که این کاراکتر در تاریخ ۱۶ مهر ماه (هشت اکتبر) عرضه خواهد شد.

علاقه‌مندان به کاراکترهای مورتال کامبت 11، می‌توانند کامبت پک این بازی را با قیمت ۴۰ دلار خریداری کنند. ازاین‌رو می‌توانند جدا از شن سونگ و نایت‌وولف که هم‌اکنون عرضه شده‌اند، به ترمیناتور، سیندل، جوکر و اسپاون به‌صورت رایگان دسترسی پیدا کنند. در گذشته مشخص شده بود که سیندل در ماه نوامبر، جوکر در ژانویه ۲۰۲۰ و اسپاون هم در مارس ۲۰۲۰ عرضه خواهند شد. ازطرفی علاقه‌مندان به کاراکتر شائو کان که او را در اختیار ندارند، می‌توانند با پرداخت ۶ دلار این شخصیت را خریداری کنند.

در ادامه می‌توانید تیزر مربوط‌به تاریخ انتشار کاراکتر ترمیناتور در بازی Mortal Kombat 11 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی مورتال کامبت 11 توانست از زومجی ۹ نمره را در یافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Mortal Kombat 11 نه فقط یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه، که یک تکامل عالی در فرمول کلی بازی‌های مبارزه‌ای استودیو ندررلم است. سازندگان در این نسخه با حفظ اصالت همیشگی مجموعه و اعمال تغییرات ریز و درشت مثبت، باعث شده‌اند تا مورتال کامبت بیش از همیشه یک تجربه تماما رقابتی باشد هم به‌عنوان یک تجربه تک‌نفره و هم به‌عنوان یک تجربه چندنفره حرف‌های خیلی زیادی برای گفتن داشته باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده