// دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

تیم San Francisco Shock به عنوان قهرمانی دومین فصل لیگ بازی Overwatch دست یافت

تیم San Francisco Shock با شکست تیم Vancouver Titans در بازی فینال بخش حذفی دومین فصل لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch به‌عنوان قهرمانی دست یافت.

قهرمان Overwatch League بعد از چندین ماه رقابت بین تیم‌های حاضر در دومین فصل مسابقات مشخص شد. پرونده این رویداد بعد از سپری شدن چهار استیج که به‌صورت امتیازی پیگیری شد و درنهایت برگزاری بخش پلی‌آف به پایان رسید. مرحله حذفی مسابقات با مجموع جوایز ۳.۵ میلیون دلار در سالن ۱۹ هزار نفری ولز فارگو سنتر شهر فیلادلفیا پیگیری شد. در مرحله حذفی دوازده تیم حضور داشت که به‌صورت دو حذفی و با فرمتی best-of-seven با یکدیگر رقابت کردند.

فینال لیگ اورواچ

دو تیم San Francisco Shock و Vancouver Titans فینالیست‌های دومین فصل لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch بودند که تیم Vancouver Titans از بخش برنده‌ها (Upper Bracket) راهی فینال مسابقات شده بود. در سمت دیگر تیم San Francisco Shock بعد از شکست در مقابل تیم Atlanta Reign که با کسب نتیجه ۴:۳ در اولین راند مرحله حذفی رخ داد به بخش بازنده‌ها (Lower Bracket) سقوط کرد. این تیم در مسیر خود تیم‌های London Spitfire، Los Angeles Gladiators، Hangzhou Spark و New York Excelsior را شکست داد و درنهایت در بازی فینال نیز با شکست تیم Vancouver Titans به‌عنوان قهرمانی لیگ دست یافت. نکته قابل‌توجه اینکه تیم San Francisco Shock بعد از سقوط به بخش بازنده‌ها در هیچ نقشه‌ای شکست نخورد و تمامی تیم‌ها را با کسب نتیجه ۴:۰ در هم کوبیده است.

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده

مقامتیمجایزه
اولSan Francisco Shock
۱.۱ میلیون دلار
دومVancouver Titans
۶۰۰ هزار دلار
سومNew York Excelsior۴۵۰ هزار دلار
چهارمHangzhou Spark۳۵۰ هزار دلار
پنجم-ششمAtlanta Reign۳۰۰ هزار دلار
پنجم-ششمLos Angeles Gladiators۳۰۰ هزار دلار
هفتم-هشتمSeoul Dynasty۲۰۰ هزار دلار
هفتم-هشتمLondon Spitfire۲۰۰ هزار دلار
نهم-دهمGuangzhou Charge-
نهم-دهمShanghai Dragons-
یازدهم-دوازدهمPhiladelphia Fusion-
یازدهم-دوازدهمChengdu Hunters-

سومین فصل لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch قرار است از ۸ فوریه مصادف با ۱۹ بهمن ماه کار خود را شروع کند. هنوز خبری مبنی بر تغییر در نوع فرمت برگزاری مسابقات منتشر نشده است و مجموع جوایز لیگ نیز با نزدیک‌تر شدن به مراحل اولیه مشخص خواهد شد. لازم به ذکر است که هنوز تغییری در تعداد یا فهرست تیم‌های حاضر در فصل بعدی مسابقات رخ نداده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده