نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۹

ترکیب تیم Quincy Crew با پیوستن SumaiL و YawaR کامل شد

تیم Quincy Crew که SumaiL ،YawaR و برخی از بازیکنان سابق تیم‌های Newbee و VGJ.Storm را در ترکیب دارد، آماده‌ی شروع ماجراجویی خود در Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 است.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که سید “SumaiL” حسن و یاور “YawaR” حسن برای اولین بار در مسیر حرفه‌ای فعالیت خود با هم به یک تیم ملحق شده‌اند. این دو برادر در کنار سه بازیکن دیگر از ترکیب سابق تیم‌های Newbee و VGJ.Storm، تیم Quincy Crew را تشکیل می‌دهند که همه‌ی این موارد حاکی از ظهور یک تیم قدرتمند از منطقه‌ی امریکای شمالی است. این تیم با انتشار توییتی در این‌باره اظهار داشت:

تیم Quincy Crew از گردهم‌آیی SumaiL ،CCnC ،YawaR ،MSS و SVG شکل گرفت و به‌دنبال از راه رسیدن اولین مرحله‌ی مقدماتی، آماده‌ی شروع ماجراجویی خود در DPC فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 است. انتظار می‌رود که وضعیتِ سازمانی که این تیم زیر پرچم آن‌ها بازی می‌کند، به‌زودی مشخص شود.

اولین ترکیب تیم Quincy Crew متشکل از بازیکنان سابق تیم VGJ.Storm بود که در مسابقات The International 8 در جمع هشت تیم برتر قرار گرفته بودند. در شهریور ماه سال ۱۳۹۷ تیم VGJ.Storm به دلیل قوانین Dota Pro Circuit تازه‌ی کمپانی ولو مجبور شد که سازمان Team VGJ را ترک کند و پس از آن، زیر سایه‌ی سازمان Forward Gaming شروع به رقابت کرد که متاسفانه پیش از راه‌یابی به تورنمنت The International 9 منحل شد.

ایوری “SVG” سیلورمن برای پیوستن دوباره به هم‌تیمی‌های سابق خود از بازنشستگی خارج خواهد شد و به Quincy Crew می‌پیوندد. این بازیکن در فروردین ماه امسال به‌منظور پیگیری سایر برنامه‌های زندگی خود اعلام بازنشستگی کرد، اما حال باری دیگر به عرصه‌ی رقابت‌های بازی Dota 2 بازگشته است. در این میان بد نیست به این نکته اشاره کنیم که ترکیب Quincy Crew پیش از این از طریق استریم کورتیس “aui_2000” لینگ فاش شده بود.

این اولین تیم SumaiL پس از تیم Evil Geniuses به شمار می‌آید. این بازیکن نام‌آشنا اولین مقام‌های قهرمانی را زیر سایه‌ی سازمان امریکایی ایول جنیوسس به دست آورد که از میان این مقام‌ها می‌توان به قهرمانی در مسابقات The International 5 و Dota 2 Asia Championships 2015 اشاره کرد. در طول سال‌های گذشته نیز SumaiL مقام‌های زیادی را برای تیم EG به ارمغان آورده است، ولی حال باید روبه‌روی تیم سابق خود قرار گیرد.

اگرچه هیچ سخنی از اینکه کدام سازمان نهایتاً تیم Quincy Crew را زیر پروبال خود می‌گیرد به میان نیامده است، اما سازمان‌های برجسته‌ای نظیر Team Liquid و Alliance همچنان بدون تیم به سر می‌برند. البته با توجه به پتانسیل بالای این تیم، امکان بازگشت سازمان‌های امریکایی Complexity ،Cloud9 و OpTic Gaming به عرصه‌ی رقابت‌ها نیز وجود دارد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده