// شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی های رایگان ماه اکتبر 2019 ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

کاربران ایکس باکس لایو گلد، در ماه اکتبر می‌توانند بازی‌های Ninja Gaiden 3 و Friday the 13th: The Game را به رایگان تجربه کنند.

با نزدیک شدن به ماه اکتبر، مایکروسافت لیست بازی‌های رایگان ماه آینده را برای کاربران ایکس باکس لایو گلد منتشر کرده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربرانی که اشتراک ایکس‌باکس لایو گلد را خریداری کرده‌اند، در ماه اکتبر می‌توانند دو بازی Ninja Gaiden 3: Razor's Edge و Friday the 13th: The Game را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

البته جدا از بازی‌های ذکر شده، بازی‌های دیگری هم برای کاربران درنظر گرفته شده است. کاربران ایکس باکس وان از تاریخ ۹ مهر ماه (یک اکتبر) تا ۹ آبان ماه (۳۱ اکتبر) فرصت دارند تا بازی Tembo the Badass Elephant را به‌صورت رایگان به فهرست‌ بازی‌های خود اضافه کنند. Tembo the Badass Elephant یک بازی پلتفرمر است که به‌واسطه گرافیک کارتونی و گیم‌پلی خود می‌تواند تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده را در دسترس کاربران قرار دهد.

همچنین کاربران ایکس باکس 360 از تاریخ ۹ مهر ماه تا ۲۳ مهر ماه (۱۵ اکتبر) فرصت دارند تا بازی Bolt را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنند. البته اشاره کنم که بازی‌های ایکس‌باکس 360 به‌لطف سیستم Backwards Compatibility در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان هم قرار می‌گیرد. ازاین‌رو جدا از بازی Bolt، کاربران می‌توانند بازی Ninja Gaiden 3: Razor's Edge را هم تجربه کنند؛ محصولی که بازیکنان را حسابی به‌چالش می‌کشد. البته اشاره کنم که Ninja Gaiden 3 از نیمه دوم اکتبر (۲۳ مهر ماه تا ۹ آبان ماه) در دسترس است.

در انتها، علاقه‌مندان به بازی‌های ترسناک و چندنفره می‌توانند از تاریخ ۲۳ مهر ماه (۱۵ اکتبر) تا ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر) بازی Friday the 13th: The Game را به فهرست بازی‌های خود روی Xbox One اضافه کنند.

بازی های رایگان اکتبر ۲۰۱۹ ایکس باکس


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده