نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴

نسخه واقعیت مجازی بازی L.A. Noire برای پلی استیشن VR عرضه شد

پس از اینکه چند ماه پیش بازی L.A. Noire: The VR Case Files برای هدست پلی استیشن VR معرفی شد، راک استار بالاخره امروز آن را برای پلی استیشن 4 عرضه کرد.

بازی L.A. Noire را می‌توان یکی از جذاب‌ترین و درگیرکننده‌ترین بازی‌های نسل هفتم دانست؛ اثری که با روایت قوی خود توانست چندین ساعت گیمر را در دنیای عجیب و لذت‌بخش کارآگاهی فرو ببرد. به دلیل محبوبیت بسیار بالای بازی، استودیوی راک استار (Rockstar Games)، سازنده و ناشر بازی، تصمیم گرفت بازی را بازسازی و برای کنسول‌های نسل هشتمی نیز عرضه کند. در همین بین افراد زیادی منتظر انتشار نسخه واقعیت مجازی بازی بودند که حدود دو سال پیش تیم سازنده به خواسته آنها پاسخ داد و نسخه واقعیت مجازی L.A. Noire را برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive عرضه کرد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، بالاخره پس از مدت‌ها دارندگان پلی استیشن 4 و هدست پلی استیشن VR نیز از امروز می‌توانند بازی L.A. Noire: The VR Case Files را روی کنسول خود تجربه کنند.

نسخه پلی استیشن بازی نیز همانند پی سی، دارای هفت ماموریت و پرونده از ماموریت‌های بازی اصلی است و تمام عناصر آشنای بازی مثل کارهای تحقیق و بررسی، تعقیب‌های سریع و مبارزات مخصوص بازی نیز در این نسخه طراحی شده است.

بازی L.A. Noire: The VR Case Files هم‌اکنون در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و پی سی است. پس اگر از طرفداران بازی‌های کارآگاهی هستید، اکنون بهترین فرصت است تا با هدست واقعیت مجازی، خود را درون دنیای گیرای بازی L.A. Noire قرار دهید. در ادامه شما را دعوت به تماشای تریلر معرفی این بازی روی پلی استیشن VR می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر L.A. Noire: The VR Case Files را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده