نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

قسمت جدید برنامه Inside Xbox فردا پخش می‌شود

مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام کرد که جدیدترین قسمت برنامه Inside Xbox فردا و دو ساعت پس از اتمام برنامه State Play سونی پخش خواهد شد.

مایکروسافت همانند دو رقیب سنتی خود یعنی نینتندو و سونی در راستای انتشار انواع و اقسام اخبار و اطلاعات مرتبط با کنسول ایکس باکس خود، به‌صورت ماهیانه برنامه‌ای به نام Inside Xbox برگزار می‌کند. حال در تازه‌ترین اخبار بازی، مایکروسافت زمان برگزاری جدیدترین قسمت این برنامه را اعلام کرد.

با توجه به ویدیوی معرفی این قسمت از برنامه Inside Xbox، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برنامه ویژه‌ای تدارک دیده و قرار است اطلاعات جدیدی از پروژه‌های بزرگ و همچنین بازی‌های مستقل آینده ایکس باکس را ارایه دهد. در ادامه شما را به تماشای این تیزر کوتاه دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در این ویدیو مشاهده کردید، قرار است نمایشی از بازی نقش آفرینی علمی تخیلی The Outer Worlds، اطلاعات جدیدی از سرویس استریم Project xCloud و نیز آثاری که در آینده به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شود، ارایه داده شود. به جز این موارد، مصاحبه‌ای با جان برنتال، بازیگر بازی Ghost Recon Breakpoint انجام خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تازه‌ترین قسمت برنامه Inside Xbox قرار است از ساعت ۱:۳۰ بامداد چهارشنبه ۳ مهر به وقت ایران شروع شود. نکته جالب این است که زمان شروع Inside Xbox دقیقا دو ساعت پس از پایان برنامه استریم سونی تحت عنوان State Play است.

با توجه به تیزر منتشر شده، شما به عنوان طرفدار مایکروسافت، امیدی به قسمت جدید برنامه Inside Xbox دارید؟ آیا باید منتظر شگفتی‌های بزرگی در این قسمت باشیم؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده