// چهار شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

بازی D4 برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد

اگر شما جزو طرفداران بازی D4 هستید اما به هر دلیلی نمی‌توانید کنسول ایکس‌باکس وان داشته باشید، خبر بسیار خوبی برایتان داریم. هیدتاکا سوهیرو کارگردان بازی ملقب به «SWERY» روز گذشته به صورت رسمی تایید کرد که این بازی برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

سوهیرو ابتدا این خبر را برای فامیتسو تایید کرد و سپس در حساب شخصی تویتر خود نیز دوباره به آن اشاره کرد.

بله. بازی D4 برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. #مرسی‌اوباما

این بازی چند ماه گذشته برای ایکس‌باکس وان عرضه شد و توانست به خوبی از سنسور حرکتی کینکت بهره ببرد. چندی پیش نیز مایکروسافت اعلام کرد که حدود یک میلیون نفر تا به حال اقدام به اجرای بازی کرده‌اند. حال به نظر نوبت به دارندگان رایانه‌های شخصی رسیده است که از این بازی لذت ببرند.

اما مسئله اصلی اینجاست که D4 بر پایه سنسور حرکتی کینکت ساخته شده بود و طبق گفته سازنده به نظر می‌رسد در نسخه رایانه‌های شخصی برای انجام بازی فقط باید از ماوس استفاده کنید.

از آنجایی که ماوس نسبت به کینکت بسیار محدودتر بوده ممکن است برای برخی این نگرانی پیش بیاید که تیم سازنده قادر نباشد تا آن تجربه لذت بخش قبلی را بر روی ماوس هم پیاده کند. باید منتظر ماند و دید این استودیوی خلاق چه ایده‌هایی در سر دارد.

تیم سازنده اعلام کرد که در طی هفته‌های آتی همراه با تاریخ انتشار بازی، اطلاعات بیشتری را نیز به اشتراک خواهد گذاشت. آیا شما از عرضه بازی D4 بر روی رایانه‌های شخصی هیجان زده هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده