// چهار شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

محتویاتی به ارزش ۴۰ دلار طی شش ماه برای Batman: Arkham Knight منتشر می شود

امروز شرکت برادران وارنر و استودیوی راک‌استدی از Season Pass جدیدترین بازی در حال ساخت خود به نام Batman: Arkham Knight رونمایی کردند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

براساس مطلبی که در توئیتر منتشر شده، Season Pass بازی Batman: Arkham Knight محتویات جدیدی را به مدت شش ماه پس از عرضه‌ی بازی در اوایل ماه تیر ارائه خواهد داد. این به این معنی است که تا پایان سال میلادی همچنان می‌توانیم در شهر گاتهام تجربه‌هایی جدیدی را داشته باشیم.

سازنده‌ی بازی می‌گوید:

این محتویات به بخش‌ ماموریت‌های داستانی و شخصیت‌های منفی داستان مربوط می‌شوند.

در یک کنفرانس مطبوعاتی ، شرکت برادران وارنر اعلام کرد که پوسته‌های جدید بت‌موبیل (اتومبیل مخصوص بتمن)، نقشه‌های چالشی پیشرفته، لباس‌های مخلتف شخصیت‌ها و مسابقات اتومبیل‌رانی جدید در Season Pass بازی Batman: Arkham Knight  وجود دارد.

یک نسخه‌ پریمیوم نیز برای این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت که شامل بازی اصلی و تمام محتویات اضافی آن خواهد بود و تنها به صورت دیجیتالی فروخته می‌شود.

batman 66

Season Pass این بازی به قیمت ۴۰ دلار به فروش می‌رسد و این در حالی است که برای خرید نسخه‌ی پریمیوم باید ۱۰۰ دلار بپردازید.

طبق گفته راک‌استدی، این نسخه آخرین بازی از سری بتمن است که این کمپانی مشهور آن را می‌سازد و قصد دارد در پایان این پروژه، بر روی بازی‌های دیگر خود کار کند. Batman: Arkham Knight در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲  تیر ۹۴) توسط کمپانی برادران وارنر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

جدیدترین اخبار مربوط به Batman: Arkham Knight را می‌توانید در زیر مطالعه کنید:

منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده