// چهار شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۸

ساخت بازسازی بازی MediEvil به پایان رسید

Other Ocean Interactive، سازنده بازی MediEvil Remake، با انتشار یک عکس در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که مراحل ساخت این بازی تمام شده است.

بازی انحصاری MediEvil Remake در سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. به‌عبارتی کمتر از دو ماه دیگر این بازی روانه بازار می‌شود و باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو Other Ocean Interactive اعلام کرده است که مراحل ساخت بازی به پایان رسیده است.

Other Ocean Interactive در حساب کاربری خود در توییتر یک تصویر از دیسک نسخه بازسازی شده MediEvil را منتشر کرده که نشان می‌دهد ساخت این بازی تمام شده است یا به اصطلاح، بازی MediEvil Remake گلد شده است. البته باتوجه‌به تاریخ نوشته شده روی دیسک بازی، MediEvil Remake چهار روز پیش به مرحله گلد شدن رسیده است. این گفته بدین معنا است که تیم سازنده دیگر آماده بسته‌بندی و ارسال بازی است.

همچنین اگر آپدیت روز اول در کار باشد، سازندگان، این به‌روزرسانی را فراهم خواهند کرد. بازی MediEvil Remake برای اولین بار در رویداد Playstation Experience 2017 معرفی شد و پس از گذشت دو سال، در تاریخ ذکر شده عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا نسخه اصلی MediEvil را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده