// سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

توضیحات هیدئو کوجیما در مورد سیستم Like بازی Death Stranding

هیدئو کوجیما در جدیدترین گفت‌وگوی خود در مورد سیستم Like بازی Death Stranding و ساختار آن در بازی صحبت کرده است.

در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۱۹، هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding، گیم‌پلی این بازی را به‌نمایش گذاشت. یکی از مواردی که کاربران می‌توانند در این بازی انجام دهند، این است که وسایلی را در محیط قرار دهند تا سایر کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. ازطرفی دث استرندینگ دارای سیستم لایک یا همان پسندیدن که برای موارد قرار داده شده توسط کاربران در محیط بازی به‌کار می‌رود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و مصاحبه اخیر هیدئو کوجیما، وی در مورد نحوه کار کرد این سیستم توضیحاتی را ارائه کرده است.

من با کارمندان بحث‌های زیادی داشته‌ام. در یک بازی شما پول بیشتری را دریافت می‌کنید، شهرت دریافت می‌کنید یا می‌توانید kudos کسب کنید، درسته؟ این سیستمی است که این روزها در بازی‌های ویدیویی قرار دارد؛ به ازای انجام کارهای مختلف، آیتمی را کسب می‌کنید. در ابتدا کارمندان آسیایی تیم سازنده به من می‌گفتند که این [پاداش دادن] چیزی است که می‌خواهیم در بازی قرار دهیم و به آن‌ها برای انجام کارهای مختلف Kudos یا هر چیز دیگری بدهیم، اما انجام این کار بازی را شبیه‌به سایر ساخته‌های بازار می‌کند. ازاین‌رو پیشنهاد دادم که از سیستم Like استفاده کنیم.

سیستم «دوست داشتن» در بازی Death Stranding بدین گونه است که یک پیغام یا وسیله قرار داده شده در محیط، اگر بیشتر از سایر موارد مورد پسند قرار گرفته باشد، بیشتر نمایش داده می‌شود و سایر موارد از بازی حذف می‌شوند. وی دراین‌باره می‌گوید:

شما می‌توانید مشاهده کنید که چه مقدار Like دریافت کرده‌اید؛ شاید این پاداش کوچکی برای شما باشد. اگر از چیزی استفاده کنید که توسط سایرین در محیط قرار داده شده است، به‌صورت خودکار یک Like را به آن‌ها می‌دهید، اما می‌توانید Like بیشتری را بفرستید که همانند انعام دادن عمل می‌کند. من نمی‌خواهم بگویم که یک شخص باهوش هستم، زیرا از این سیستم استفاه کرده‌ام. سیستم قرار داده شده در بازی حالت ترکیبی از سرویس‌دهی در ژاپن و آمریکا است. در ژاپن سیستم انعام دادن وجود ندارد، اما به بهترین شکل ممکن به شما سرویس می‌دهند. این در حالی است که در آمریکا، گارسون‌ها سعی می‌کنند بهترین رفتار را از خود به‌نمایش بگذارند تا شما به آن‌ها انعام دهید.

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های هیدئو کوجیما چیست؟ Death Stranding در تاریخ ۱۷ آبان ماه (هشت نوامبر) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده