// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تاریخ برگزاری رویداد The Game Awards 2019 مشخص شد

جف کیلی اعلام کرد که رویداد The Game Awards 2019 در تاریخ پنج‌شنبه ۲۱ آذر ماه برگزار خواهد شد.

ما از سال ۲۰۱۴ شاهد برگزاری مراسم جوایز بازی سال هستیم که هدف آن جشن گرفتن و تقدیر از سازنده‌ها و توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی است. با نزدیک شدن به فصل پاییز، ما باری دیگر به این رویداد سالیانه‌ نزدیک می‌شویم. جف کیلی (Geoff Keighley) به‌تازگی اعلام کرد که رویداد The Game Awards 2019 حدودا سه ماه دیگر در تاریخ ۲۱ آذر ماه برگزار خواهد شد.

مراسم جوایز The Game Awards 2019 در تاریخ پنج‌شنبه ۲۱ آذر ماه باری دیگر در Microsoft Theater لس آنجلس برگزار خواهد شد و بلیط‌های این مراسم هم‌اکنون قابل خریداری است. این پنجمین سالگرد جوایز The Game Awards خواهد بود و کیلی گفت که برنامه‌هایی برای جشن گرفتن این مناسبت وجود دارد که بعدا آن‌ها‌ را اعلام خواهد کرد.

همچنین جف کیلی علاوه‌بر اعلام تاریخ The Game Awards 2019، با انتشار پیامی در توییتر در مورد برنامه‌های خود برای مراسم امسال صحبت کرد. کیلی گفت که او قصد دارد صحنه‌ی این مراسم را به توسعه‌دهندگان واگذار کند تا بتوانند پروژه‌های خود را به اشتراک بگذارند. البته که جایزه‌ی بهترین بازی سال ۲۰۱۹ نیز اهدا خواهد شد.

اگر اطلاعاتی از برندگان جایزه بازی سال این مراسم از سال ۲۰۱۴ تا به امروز ندارید می‌توانید درادامه برنده‌ها را مشاهده کنید.

  • بهترین بازی سال ۲۰۱۴: بازی Dragon Age: Inquisition
  • بهترین بازی سال ۲۰۱۵: بازی The Witcher 3: Wild Hunt
  • بهترین بازی سال ۲۰۱۶: بازی Overwatch
  • بهترین بازی سال ۲۰۱۷: بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  • بهترین بازی سال ۲۰۱۸: بازی God of War

 به نظر شما کدام اثر سال ۲۰۱۹ لقب بهترین بازی سال را از آن خود خواهد کرد؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده