// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

آپدیت جدید Insurgency: Sandstorm یک حالت PvP و نقشه‌ای جدید را به بازی اضافه می‌کند

آپدیت Frontline بازی Insurgency: Sandstorm منتشر شده است که یک حالت PvP جدید و نسخه بازسازی‌شده‌ی نقشه قدیمی Sinjar را به بازی اضافه می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تازه‌ترین به‌روزرسانی بازی Insurgency: Sandstorm با نام Frontline منتشر شد. این آپدیت یک حالت بازیکن در مقابل بازیکن یا PvP جدید و همچنین نقشه‌ی Hillside را که یک بازسازی از نقشه کلاسیک Sinjar در بازی Insurgency است، به این اثر شوتر اضافه می‌کند. در حالت بازیکن در مقابل بازیکن تیم‌ها باید تمامی مواضع تیم حریف را یکی پس از دیگری تصرف کنند. تیمی که بتواند زودتر از بقیه آخرین مواضع حریف را که مربوط‌ به اسلحه‌خانه‌ی آن‌ها است تصرف و تخریب کند، پیروز خواهد شد. هر دور از رقابت بین تیم‌ها تبدیل به میدان نبردی بزرگ می‌شود که در آن تاکتیک‌های دفاع و حمله، پشتیبانی آتش و استفاده از خودروها برای جابه‌جا شدن، بخشی از ویژگی‌های آن است.

Insurgency: Sandstorm

یکی دیگر از مواردی که در این به‌روزرسانی به بازی Insurgency: Sandstorm اضافه می‌شود، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی نقشه Sinjar است که با نام Hillside در بازی قرار داده شده است. در این نقشه‌ی برفی مواضع مرتفع‌تر در دست تیم دفاع‌کننده قرار دارد. علاوه‌بر موارد ذکر شده، تعدادی اسلحه، تجهیزات اسلحه و وسایل زمستانی نیز به‌واسطه‌ی این آپدیت به بازی اضافه می‌شوند که برای گروه‌های Insurgent و Security قابل استفاده هستند.

همچنین تعدادی از ایراد‌های بازی هم رفع شده‌اند و بهبودهایی نیز در بخش گیم‌پلی اعمال شده است. منوی بازی و سیستم بازی‌یابی یا MatchMaking هم دچار تغییراتی شده‌اند. اگر مایل هستید فهرست کامل این تغییرات را مطالعه کنید، می‌توانید از این لینک اقدام کنید. آپدیت Frontline بازی Insurgency: Sandstorm تنها یکی از محتواهایی است که در برنامه استودیو New World Interactive و شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو برای این بازی قرار داشته و این اثر قرار است در ادامه سال و همچنین سال ۲۰۲۰ میزبان محتواهای بیشتری هم باشد. موارد دیگری که می‌توان از این بازی شوتر انتظار داشت، شامل پشتیبانی از ماد، حالت‌های بیشتری از همکاری چندنفره و بازیکن در مقابل بازیکن (PvP)، نقشه‌ها، سلاح‌ها و وسایل ظاهری و تزیینی جدید است که احتمال دارد در طی ماه‌های آینده شاهد اضافه شدن آن‌ها به بازی باشیم.

Insurgency: Sandstorm

اگر شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید، نظر خود را در مورد آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده