نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

کیانو ریوز با شرکت در TGS 2019 در غرفه بازی Cyberpunk 2077 حاضر شد

کیانو ریوز که در بازی Cyberpunk 2077 ایفاگر نقش جانی سیلوهند خواهد بود، در غرفه‌ی این بازی درجریان رویداد توکیو گیم شو حاضر شد و طبق معمول، توجه‌ها را به‌خود جلب کرد.

از همان بدو معرفی شدن کیانو ریوز به‌عنوان بازیگر جانی سیلوهند که به‌شکلی غافل‌گیرکننده و نفس‌گیر در E3 2019 انجام شد، انتشار هر عکس، ویدیو، فیلم و بیشتر از او جامعه‌ی گیمرها را به‌شور و حرارت می‌اندازد! کیانو ریوز که برای اکران فیلم John Wick Chapter 3: Parabellum در ژاپن، همراه با سازندگان اثر نام‌برده به‌توکیو سفر کرده بود از این فرصت استفاده کرد و پس از گذراندن فرش قرمز فیلم سراسر اکشن و جذاب، حالا سراغ دنیای بازی‌های ویدیویی آمده و پس از بازدید از استودیو کوجیما پروداکشنز و دیدار با هیدئو کوجیما، در توکیو گیم شو 2019 شرکت کرده و در غرفه‌ی بازی Cyberpunk 2077، جدیدترین ساخته‌ی سی دی پراجکت رد نیز حاضر شده است.

کیانو ریوز - Cyberpunk 2077 - جانی سیلورهند

به‌همین منظور، صفحه‌ی رسمی بازی «سایبرپانک ۲۰۷۷» با انتشار تصویری از کیانو ریوز با موتور سرخ‌رنگ شخصیت V از بازی نام‌برده، متن «با سرعت کمتر از ۵۰ مایل بر ساعت نرانید» را هم منتشر کرد که به‌ماجراهای ریوز در فیلم Speed اشاره دارد. طبق صحبت‌های کوجیما، ریوز همراه با مدس میکلسن، از گزینه‌های اصلی بازیساز ژاپنی برای ایفای نقش کاراکتر کلیف در بازی Death Stranding بوده است که در پایان این نقش به میکلسن می‌رسد. بازی «سایبرپانک ۲۰۷۷» در تاریخ ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین ۹۹) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده