// چهار شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بازی Civilization VI میزبان حالت بتل رویال می‌شود

شرکت توکی گیمز اعلام کرده است که بازی محبوب Civilization VI قرار است میزبان حالت بتل رویال شود.

در طول چند سال گذشته علاوه بر انتشار بازی‌های زیادی در سبک بتل رویال، برخی از استودیوها هم با اضافه کردن این حالت به بازی خود سعی در هیجان‌انگیزتر کردن آن داشته‌اند و اغلب موفق نیز بوده‌اند. حالا و براساس جدیدترین اخبار بازی، شرکت 2K Games از اضافه شدن این حالت محبوب به بازی Civilization VI خبر می‌دهد که قرار است در آپدیت این ماه (سپتامبر) به این بازی استراتژی اضافه شود.

در این حالت که Red Death نام دارد، بازیکنان باید در مقابل یکدیگر قرار بگیرند و به دنبال این باشند که تا آخرین لحظات بازی زنده بمانند و دیگران را حذف کنند. در عین حال نقشه‌ی بازی هم باتوجه به سبک بتل رویال دارای نقاط قرمز و خطرناکی خواهد بود که می‌تواند به شما صدمه وارد کند و باعث نابودی شما شود. بازیکنی که بتواند تا آخرین لحظه در بازی باقی بماند و حذف نشود، توسط یک سفینه فضایی از زمین خارج می‌شود و برنده‌ی بازی خواهد بود.

قضاوت کردن برای این‌که حالت بتل رویال بازی Civilization VI چگونه خواهد بود کمی زود است. باید صبر کرد و دید که توسعه‌دهندگان بازی در استودیو Firaxis Games تا چه اندازه در پیاده‌سازی این سبک در ژانر عظیم و محبوب استراتژی موفق خواهند بود و از چه المان‌های منحصر‌به‌فردی استفاده خواهند کرد. بازی Civilization VI در حال حاضر برای پی سی و نینتندو سوییچ منتشر شده است اما حالت بتل رویال یا Red Death بازی تنها روی نسخه پی سی در دسترس خواهد بود. می‌توانید تریلر معرفی این حالت را از طریق یوتیوب مشاهده کنید.

در پایان نظرات خود را در مورد این حالت با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده