نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

کارگردان Anthem: رفع مشکلات این بازی زمان بر خواهد بود

به گفته کیسی هادسون، کارگردان بازی Anthem، در جدیدترین پستی که منتشر کرده، رفع و بهبودی تمام مشکلات بازی به زمان و صبوری مخاطبان نیاز دارد.

جدیدترین اثر ساخته شده شوتر استودیوی بایوور (Bioware) و الکترونیک آرتز اگرچه فروش خوبی را به‌همراه داشته است اما به‌دلایل مختلف از جمله داشتن مشکلات و باگ‌های بسیار زیاد خود، نتوانست در حد اسم تیم و استودیوی سازنده خود عمل کند و انتظارات طرفداران را برآورده سازد. بازی Anthem ابتدا در جریان رویداد E3 2017 معرفی و کمتر از یک سال پیش برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی عرضه شد. از زمان انتشار بازی نقدهای ضد و نقیضی به آن وارد شده است. حال در تازه‌ترین اخبار بازی، کیسی هادسون، کارگردان بازی، در پستی که منتشر کرده، درمورد مشکلات بازی و آینده آن صحبت‌های جالبی گفته است:

در این چند ماه گذشته تمام تمرکز ما کار روی انتشار به‌روزرسانی بزرگ The Cataclysm بوده است؛ بسته‌الحاقی‌ای که قرار است محیط‌های جدید، اسلحه‌های متنوع و جوایز مختلفی را به بازی اضافه کند. ما تیم بسار بزرگی در استودیوهای آستین (Austin) و ادمونتون (Edmonton) داریم که به‌شدت مشغول کار روی این به‌روزرسانی هستند و اینکه افراد زیادی وجود دارند که نظرات خود درمورد آن را به ما به اشتراک می‌گذارند، نکته بسیار مثبتی است. من اعتراف می‌کنم هنوز مسیر زیادی تا اینکه بتوانیم پتانسل واقعی بازی Anthem را به همه نشان دهیم، وجود دارد. به‌همین دلیل هم برنامه‌هایی برای انتشار آپدیت‌هایی با تمرکز روی رفع مشکلات بازی، داریم؛ اما عملی شدن آن به زمان نیاز دارد. ما به این بازی ایمان داریم و عاشق این هستیم که دنیای آن مدام بزرگ‌تر و بهتر شود. از پشتیبانی و صبوری‌ای که این مدت به خرج داده‌اید، تشکر می‌کنم.

طبق گفته‌های عوامل بازی، بسته‌الحاقی The Cataclysm قرار است داستان و چالش‌های جدیدی را به بازی Anthem اضافه کند. اگر شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده