// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

آپدیت جدید Red Dead Online سه نقش جدید را به بازی اضافه می‌کند

محتوای جدید بازی Red Dead Online با نام Frontier Pursuits نقش‌هایی مانند باونتی‌ هانتر، معامله‌گر و کالکتور را به این بازی آنلاین اضافه می‌کند.

بازی Red Dead Online به‌مرور در حال دریافت محتواهای جدیدی است تا بتواند تبدیل به تجربه‌ای شود که قدرت رقابت با آثار دیگر راک‌ استار مانند Grand Theft Auto Online را داشته باشد. براساس جدیدترین اخبار بازی، تازه‌ترین محتوایی که قرار است با نام Frontier Pursuits به این اثر وسترن و جذاب اضافه شود، نقش‌هایی هستند که می‌توانید در قالب آن‌ها با دنیای بازی و افرادی که در آن هستند به شیوه‌ای متفاوت تعامل داشته باشید. در این آپدیت بازیکنان می‌توانند از بین سه نقش باونتی هانتر (کسی که آدم‌های فراری و مجرمان را دستگیر می‌کند)، معماله‌گر و کالکتور یکی را انتخاب کنند و متناسب با شخصیت هریک از آن‌ها وارد دنیای وحشی و بزرگ Red Dead Online شوند. شرکت Rockstar برای این به‌روزرسانی یک تریلر هم منتشر کرده است تا بیشتر با هریک از این نقش‌ها آشنا شوید:

دانلود ویدیو از آپارات

این به‌روزرسانی در واقع به بازیکنان اجازه می‌دهد که فعالیت‌های جدیدی را در دنیای این بازی انجام دهند. از شکست دادن خلاف‌کاران کله‌گنده تا برپا کردن یک امپراطوری بسیار بزرگ و کاوش در دنیای بازی برای کشف جواهرات ارزشمند تنها بخشی از فعالیت‌های جدیدی است که در این آپدیت گنجانده شده است. هریک از این سه نقش به شما آیتم‌ها و سلاح‌های جدیدی می‌دهد و شما را راهی داستان تازه‌ای می‌کند.

علاوه‌بر موارد ذکر شده، آپدیت Frontier Pursuits بازی Red Dead Online چند انجمن یا به اصطلاح کلاب جدید با نام‌های The Wheeler و Rawson & Co هم به بازی اضافه می‌کند که می‌توانید با ملحق شدن به آن‌ها علاوه‌بر افزایش رتبه (Rank) به آیتم‌های جدیدی نیز دست پیدا کنید. بازیکنان همچنین می‌توانند با پرداخت هزینه داخل بازی به کلاب Outlaw Pass هم دسترسی داشته باشند که در آن آیتم‌ها و رنک‌های بیشتری نسبت‌به دو مورد قبلی وجود دارد. دو کلاب جدید برای مدت محدودی در دسترس خواهند بود و بازیکنان باید هرچه زودتر برای ورود به آن‌ها اقدام کنند. آپدیت Frontier Pursuits بازی Red Dead Online قرار است در تاریخ ۱۰ ماه سپتامبر (۱۹ شهریور ماه) برای کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی در دسترس قرار بگیرد.

نظرات خود را در مورد این این آپدیت و محتوای آن با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده