// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر هنگام عرضه Greedfall شما را به جزیره اسرارآمیز این بازی می‌برد

شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو تریلر هنگام عرضه بازی Greedfall را منتشر کرده است که جزیره‌ای اسرارآمیز و پر از موجودات ترسناک را نشان می‌دهد.

تا انتشار بازی Greedfall تنها چند روز دیگر باقی مانده است. به این مناسب و براساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو اسپایدرز و شرکت Focus Home Interactive تریلری هیجان‌انگیز از این بازی منتشر کرده‌اند که می‌توانید از طریق یوتیوب آن را تماشا کنید و لذت ببرید. در این تریلر محیط و مکان‌هایی که بازیکن قرار است وارد آن‌ها شود و به‌ این مناطق سفر کند نشان داده می‌شود و همچنین برخی از ویژگی‌های بازی به تصویر کشیده می‌شود. در این تریلر تعدادی از هیولاهای بازی نیز نشان داده می‌شوند که رویارویی با آن‌ها بر تنوع و هیجان بازی می‌افزاید.

بازی Greedfall یک اثر نقش آفرینی است که توسط استودیو Spiders توسعه داده شده است و شرکت فوکس هوم اینتراکتیو هم وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده خواهد داشت. این دو شرکت تاکنون در ساخت و انتشار بازی‌هایی مانند Bound by Flame و The Technomancer با یکدیگر همکاری داشته‌اند، اما Greedfall ظاهرا یک اثر کاملا متفاوت خواهد بود. دنیای این بازی توسط یک بیماری به‌نام Malichor در فاجعه فرو رفته که تمامی مناطق را غیر از یک جزیره در بر گرفته است و داستان بازی هم درست در آن‌جا جریان دارد.

بازی Greedfall

شما در نقش یک انسان بی‌طرف وارد بازی می‌شوید و باید در تعیین سرنوشت این جزیره مهم تلاش کنید. نژادی که در این جزیره به‌عنوان بومی شناخته می‌‌شود اِلف‌ها هستند، اما سایر افرادی که وارد این مکان اسرارآمیز می‌شوند تنها به‌دنبال یافتن درمان بیماری خود آمده‌اند. در بازی Greedfall تصمیم‌هایی که اتخاذ می‌کنید روی سرنوشت بازی و رخدادهای آن اثر خواهد داشت. به‌عنوان مثال اگر با یک قوم خاص متحد شوید، این اقدام روی سرنوشت جزیره و اتفاقات بعدی آن اثر خواهد گذاشت. از این‌رو شما در نقش بازیکن باید تمامی هوش و حواس خود را به‌کار بگیرید که تنها تصمیم‌های درست را اتخاذ کنید تا بتوانید سرنوشت جزیره را به سمت و سویی خوب هدایت کنید.

Greedfall با ترکیب المان‌های دنیای واقعی و جادو در قالب سبک نقش آفرینی، موقعیتی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است تا در محیط تاریک اما هیجان‌انگیز آن وارد شوند و سرنوشت جزیره را تعیین کنند. سازندگان بازی برای آن از لفظ Classless استفاده کرده‌اند که ظاهرا این معنی را می‌رساند که قرار است با گزینه‌های ساخت بسیار زیاد و متنوعی در آن روبه‌رو باشیم. بازی Greedfall قرار است در تاریخ ۱۰ ماه سپتامبر (۱۹ شهریور ماه) برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود.

نظرات خود را در مورد این بازی و تریلر هنگام عرضه آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده