نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

حالت آنلاین بازی Children of Morta با یک بروزرسانی به آن اضافه خواهد شد

حالت Co-Op آنلاین بازی Children of Morta طی یک بروزرسانی به آن اضافه خواهد شد. دارندگان برخی از بازی‌های ۱۱ بیت استودیو نیز می‌توانند بازی را تا زمان مشخصی با تخفیف تهیه کنند.

بازی Children of Morta یا «فرزندان مورتا» جدیدترین ساخته استودیو ایرانی Dead Mage محسوب می‌شود. این بازی اخیرا در استیم و پلتفرم ایرانی هیولا منتشر شده است. بنابر اخبار بازی های ایرانی، حالت Co-Op آنلاین این بازی طی یک بروزرسانی به بازی اضافه خواهد شد. پیش از این نیز مشخص شده بود که زبان فارسی با بروزرسانی به بازی اضافه خواهد شد. بازی Children of Morta از روز عرضه حالت Co-Op محلی داشت. ناشر این بازی، ۱۱ بیت استودیوز است؛ به همین دلیل دارندگان بازی‌های This War of Mine و Moonlighter و Frostpunk روی استیم که هر سه توسط همین استودیو منتشر شده‌اند، می‌توانند بازی فرزندان مورتا را در استیم با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنند. این تخفیف تا ۱۸ شهریور برقرار خواهد بود. کاربران ساکن ایران همچنین می‌توانند این بازی را در پلتفرم هیولا با قیمت ۵۰ هزار تومان دریافت کنند.

بازی «فرزندان مورتا» یا Children of Morta یک بازی روگ‌لایک است. داستان بازی روایت‌گر ماجرای خانواده‌ی برگسن است؛ خانواده‌ای که به نبرد با نیرویی پلید برمی‌خیزند. این بازی شش شخصیت قابل‌بازی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. بازی Children of Morta از زومجی نمره ۸.۵ را  دریافت کرد. افشین پیروزی در بررسی این بازی چنین نوشت:

Children of Morta، ساخته استودیو Dead Mage، یک تجربه منحصر‌به‌فرد است که هویت خاص خودش را مخصوصا در زمینه‌های طراحی بصری و روایت داستان دارد. گیم‌پلی بازی با اینکه برپایه یک سری فرمول‌های استفاده‌شده در سایر بازی‌ها بنا شده اما کاملا سرگرم‌کننده است و حتی با وجود شکست‌های متوالی هم همیشه انگیزه‌های کافی برای ادامه دادن بازی را خواهید داشت. با اینکه ۶ شخصیت طراحی‌شده برای بازی مخصوصا در حالت تک‌نفره همگی به یک اندازه جذاب و قابل استفاده نیستند ولی به‌عنوان یک تجربه کلی، Children of Morta اثری است که خیلی راحت می‌تواند جایی در دل علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی باز کند و ساعت‌های طولانی، سفری پرپیچ و خم از جنس این نوع سرگرمی برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده