نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶

نمایش ۸۰ دقیقه‌ای از گیم پلی بازی Death Stranding در TGS 2019 تایید شد؛ انتشار اطلاعات جدید

کوجیما تایید کرد که Death Stranding در توکیو گیم شو، ۸۰ دقیقه نمایش گیم‌پلی خواهد داشت. اطلاعاتی جدید از ویژگی‌های بازی و نقاط داستانی‌اش هم منتشر شده که در این مطلب، آن‌ها را مرور می‌کنیم.

هرچقدر که به‌شروع رویداد توکیو گیم شو امسال (TGS 2019) نزدیک می‌شویم،‌ اخبار بیشتری از بازی‌های حاضر در این رویداد منتشر می‌شود. همین امروز صبح متوجه شدیم که سازنده‌ی بازی Ghost of Tsushima مثل سال گذشته قرار است تریلرهایی قدیمی را در این رویداد و در غرفه‌ی سونی برای گیمرها پخش کند که خب خبری ناامیدکننده بود. حالا اما در جریان‌ آخرین اخبار بازی، هیدئو کوجیما با انتشار یک پست جدید توییتر از برنامه‌هایی که برای بازی Death Stranding در توکیو گیم شو امسال ترتیب دیده، خبر داد. کوجیما در گیمزکام ۲۰۱۹ مشخص کرد که قرار است نمایش‌های اصلی گیم‌پلی بازی را در توکیو گیم شو امسال برپا کند و با توجه به‌خبری که دیروز خواندیم، طی یک ماه گذشته سخت مشغول آماده‌سازی محتویات نمایش ویژه‌ی بازی در TGS بوده است و درجه‌های سختی بازی را هم مشخص کرد.

هیدئو کوجیما امروز با یک توییت جدید، از برنامه‌های بازی در توکیو گیم شو امسال گفت:

برای اینکه نشان بدهم DeathStranding چطور بازی‌ای است، در روز ۱۲ سپتامبر یک نمایش ۵۰ دقیقه‌ای از بازی را ترتیب خواهم داد (مثل یک فیلم طولانی خواهد بود و آیا باعث ناموفق بودنش می‌شود؟). در روز ۱۴ سپتامبر نمایش ۳۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی را خواهیم داشت و درباره‌ی بازی صحبت خواهیم کرد. روز بعد، یک جلسه‌ی ویژه را با دوبلورهای بازی خواهیم داشت و با صداگذارها و هوادارانِ خوب بازی صحبت می‌کنیم.

Death Stranding

با توجه به‌صحبت‌های کوجیما، بالاخره می‌توانیم یک نمایش تمام‌وکمال و مفصل را از بازی Death Stranding تماشا کنیم و با این بازی بیشتر از قبل آشنا شویم. کوجیما امروز در کنار انتشار برنامه‌ی بازی در توکیو گیم شو امسال، توضیحاتی را هم درباره‌ی صداگذاری‌های انگلیسی و ژاپنی بازی ارائه داد.

Death Strandingطبق گفته‌های کوجیما، بازی را می‌توان هم به‌زبان انگلیسی و هم به‌زبان ژاپنی (چه گفتاری و چه نوشتاری) تجربه کرد و با تعیین زیرنویس‌های بازی به‌زبان‌های دلخواه، با داستان اثر ارتباط برقرار کرد. کوجیما همچنین در گفته‌هایش روی درجه‌ی سختی بازی تاکید کرد و گفت که حالت Very Easy برای این در بازی گنجانده شده تا افرادی که هیچ آشنایی خاصی با ویدیو گیم ندارند، بتوانند از تجربه‌ی اثر لذت ببرند؛ چرا که بازیگران درجه‌یک بسیاری مثل مدس میکلسن و نورمن ریداس در این بازی نقش‌آفرینی کرده‌اند و اگر یک هوادار فیلم و سینما دوست داشت بازی را تجربه کند و خیلی با ویدیو گیم آشنایی نداشت، بتواند روی این درجه‌ی سختی از بازی جدید کوجیما پروداکشنز لذت ببرد. تصویر برفی که در بالا مشاهده می‌کنیم و در ششمین تریلر از بازی هم آن را دیده بودیم، طبق گفته‌های آیاکو تراشیما که دستیار شخصی کوجیما است، طولانی‌ترین و یکی از سخت‌ترین مراحل بازی است. درجریان این مرحله که سم پورتر بریجز با بازی نورمن ریداس باید برای اتصال نقاط مختلف آمریکا به‌یک کوه بلند و برفی برود، روند گیم‌پلی بازی شدیدا چالشی می‌شود و همراه شدن موزیک بازی با فضایی که ایجاد شده، یک اتمسفر جذاب و هیجان‌آور را ترتیب می‌دهد. دستیار کوجیما اعلام کرد که برای رد کردن این مرحله از اعضای استودیو کمک گرفته و تماشای برخی از صحنه‌های بازی، برایش شدیدا احساسی بوده و او را به گریه کردن واداشته است!

با توجه به‌اطلاعاتی که تاکنون در دسترس قرار گرفته، پنل بازی Death Stranding در توکیو گیم شو امسال در سه روز مختلف و در این ساعات برگزار خواهد شد:

  • جلسه‌ی اول با محوریت نمایش گیم‌پلی ۵۰ دقیقه‌ای بازی: ۱۱:۱۰ صبح الی ۱۲:۲۰ روز پنج‌شنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۸
  • جلسه‌ی دوم با محوریت نمایش گیم‌پلی ۳۰ دقیقه‌ای بازی: ۱۱:۳۰ صبح الی ۱۲:۲۰ روز شنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۸
  • جلسه‌ی سوم با حضور تیم صداگذاری بازی: ۱۱:۳۰ صبح الی ۱۲:۲۰ روز یکشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۸

بازی Death Stranding، ساخته‌ی جدید استودیو کوجیما پروداکشنز در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) راهی پلی استیشن 4 می‌شود و در رویداد توکیو گیم شو که از ۲۱ شهریور آغاز خواهد شد، نمایش‌هایی جدید از جمله یک نمایش گیم‌پلی را از بازی خواهیم داشت. به‌طور قطعی حالا می‌دانیم که کوجیما برای بیش از ۵۰ دقیقه قرار است گیم‌پلی جدیدترین و بلندپروازانه‌ترین ساخته‌ی خود را به‌نمایش بگذارد. با توجه به‌نمایش ۵۰ دقیقه‌ای بازی و پنل ۳۰ دقیقه‌ای که ۲ روز پس از آن نمایش داده می‌شود،‌ می‌توانیم انتظار به‌تصویر کشیده شدن چیزی حدود ۸۰ دقیقه از گیم‌پلی این بازی را داشته باشیم که واقعا عالی است. به‌محض انتشار اطلاعات جدید،‌ زومجی شما را در جریان خواهد گذاشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده