// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

باخت تیم‌های Seoul Dynasty و Hangzhou Spark در اولین روز رقابت‌های حذفی لیگ Overwatch

اولین روز رقابت‌های بخش حذفی دومین لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch با درخشش تیم‌های Vancouver Titans و Los Angeles Gladiators همراه بود.

در اولین بازی بخش حذفی لیگ حرفه‌ای Overwatch که بامداد امروز پیگیری شد، دو تیم Vancouver Titans و Seoul Dynasty به مصاف هم رفتند. در این بازی نماینده سئول برای نشان دادن خود تلاش زیادی کرد ولی از طرفی کانادایی‌ها با توجه به فصل خوبی که پشت سر گذاشته‌اند آمادگی لازم برای رویارویی با این تیم را داشتند. تیم Seoul Dynasty در فصل جاری به عنوان ضعیف‌ترین سید مرحله حذفی شناخته می‌شود و با این حال در بازی دیشب شاهد رقابتی قابل قبول بودیم و در نهایت تیم Vancouver Titans توانست با کسب نتیجه ۴:۲ به مرحله بعدی صعود کند. نماینده سئول نیز بعد از این باخت به بخش بازنده‌ها (Lower Bracket) سقوط کرد و در صورتی که در بازی بعدی خود پذیرای شکست باشد، از دور مسابقات حذف خواهد شد.

دانلود از آپارات

بازی بعدی بین تیم‌های Hangzhou Spark و Los Angeles Gladiators پیگیری شد. تیم Hangzhou Spark در اواخر سال ۲۰۱۸ تاسیس شده است و در دومین فصل رقابت‌های لیگ Overwatch به علاقه‌مندان ورزش الکترونیک از جمله طرفداران بازی اورواچ معرفی شد. در سمت دیگر تیم Los Angeles Gladiators یکی از تیم‌های خوب اولین فصل رقابت‌ها بوده است و در فصل اول در جایگاه ششم به کار خود پایان داد. هر دو تیم بدون توجه به میزان تجربه تیم‌ها در سری رقابت‌های لیگ، بازی خوبی را ارائه دادند که در نهایت تیم Los Angeles Gladiators توانست با کسب نتیجه نهایی ۴:۳ به عنوان پیروز میدان راهی مرحله بعدی شود. تیم Hangzhou Spark بعد از این بازی به بخش بازنده‌ها سقوط کرد و بایستی در بازی بعدی خود با تیم Seoul Dynasty روبه‌رو شود.

دانلود از آپارات

علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های مرحله پلی‌آف می‌توانند با مراجعه به کانال overwatchleague در توییچ یا کانال overwatch در یوتیوب از دیدن بازی‌ها به صورت زنده لذت ببرند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده