نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

جزئیاتی از درجه‌های سختی بازی Death Stranding منتشر شد؛ آماده شدن بازی برای نمایش در TGS

گویا بازی Death Stranding دارای سه‌ درجه سختی خواهد بود. همچنین بازی آماده‌ی نمایش در نمایشگاه TGS توکیو است.

چندی پیش و در جریان گیمزکام 2019 حدود ۱۰ دقیقه محتوای ویدیویی که شامل موارد داستانی و گیم‌پلی بازی Death Stranding می‌شد، برای تمامی گیمرهای دنیا به‌نمایش درآمد و سازنده‌ی اثر یعنی هیدئو کوجیما اطلاعاتی جدید را از مکانیک‌ها و نقاط داستانی بازی ارائه کرد. کوجیما در افتتاحیه‌ی گیمزکام امسال که ONL نام داشت، اعلام کرد که نمایش اصلی از گیم‌پلی بازی درجریان توکیو گیم شو امسال (TGS) در دسترس تمامی گیمرها قرار خواهد گرفت.

حالا که یک هفته تا آغاز توکیو گیم شو مانده، در جریان آخرین اخبار بازی اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی و وضعیت دمویی که قرار است در توکیو برای‌مان به‌نمایش دربیاید، منتشر شده است. احتمالا تا امروز می‌دانید که سازندگان بازی، از هیدئو کوجیما گرفته تا آکی سایتو، مسئول بخش مارکتینگ کوجیما پروداکشنز و مترجم کوجیما و آیاکو تراشیما که دستیار شخصی هیدئو کوجیما است، همگی فعالیت‌هایی گسترده در توییتر دارند و با انتشار توییت‌های مختلف به‌صورت روزانه، با دنبال‌کنندگان بازی ارتباط برقرار می‌کنند و تا انتشار بازی، با محتویاتی همچون اسکرین‌شات‌های مختلف از محیط اثر و مواردی از این دست، گیمرها را در جریان روند ساخت «دث استرندینگ» قرار می‌دهند. آیاکو تراشیما امروز دو توییت مختلف را منتشر کرد که در اولینِ آن‌ها، متوجه می‌شویم که تست‌های گیم‌پلی بازی که قرار است در TGS به‌نمایش دربیاید، به‌پایان رسیده‌اند و بازی حالا برای نمایش عمومی گیم‌پلی در ژاپن آماده شده است. در توییت‌های دستیار شخصی کوجیما چنین می‌خوانیم:

تست‌های بازی به‌پایان رسیدند. برخی فیلم‌ها هستند که با ساختار هنری خود، تماشاگر را سرگرم می‌کنند و برخی فیلم‌های دیگر هستند که تاکید زیادی روی ارتباطات اجتماعی دارند و بقیه موارد سرگرم‌کننده دارند. Death Stranding شبکه‌ای از تمامی این موارد است که در قالب یک بازی ویدویی گیمرها را سرگرم می‌کند، روی ارتباطات اجتماعی تاکید دارد و پر از احساسات است. این بادبادک (تشبیه Death Stranding به یک بادبادک) آماده‌ی پرواز کردن است و درهنگام پرواز بهترین شکل خودش را نشان می‌دهد. تا به‌امروز تجربه‌ی چنین بازی هوشمندانه‌ای را نداشته‌ام!

Death Stranding

در دومین توییت آیاکو تراشیما که به‌درجه‌های سختی بازی اشاره دارد، چنین متنی را می‌توانیم بخوانیم:

بعد از حدود یک ماه آماده‌سازی و فعالیت طولانی، امروز تست‌های بازی به‌پایان رسید. افرادی تازه‌کار مثل من، بهتر است که درجه‌ی سختی Very Easy را برای بازی کردن، انتخاب کنند. بازی در این درجه مثل تماشا کردن یک فیلم می‌ماند و چالش‌های آثار RPG را ندارد. اما اگر از طرفداران بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی هستید، بهتر است بازی را روی درجه‌های Normal و Hard تجربه کنید.

بازی Death Stranding، ساخته‌ی جدید استودیو کوجیما پروداکشنز در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) راهی پلی استیشن 4 می‌شود و در رویداد توکیو گیم شو که از ۲۱ شهریور آغاز خواهد شد، نمایش‌هایی جدید از جمله یک نمایش گیم‌پلی را از بازی خواهیم داشت. طبق صحبت‌های دستیار کوجیما، بازی احتمالا دارای المان‌های اکشن و نقش‌آفرینی گسترده‌ای است و باید ببینیم که در نمایش‌های جدید بازی به این موارد اشاره خواهد شد یا خیر.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده