// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

آئودی اسپانسر تیم ورزش الکترونیک Future FC شد

شرکت آئودی (Audi) به عنوان اولین اسپانسر تیم Future FC در رقابت‌های بازی FIFA 20 معرفی شد.

شرکت آئودی (Audi) که به عنوان یکی از خودروسازان مطرح کشور آلمان شناخته می‌شود رسما به عنوان اسپانسر تیم Future FC معرفی شد. تیم Future FC یکی از زیر مجموعه‌های سازمان Astralis Group است که اخیرا برای شرکت در مسابقات FIFA 20 تشکیل شده است و به زودی بازیکنان خود را معرفی خواهد کرد. کمپانی Astralis Group در حال حاضر در دو رشته Counter Strike: Global Offensive و League of Legends که جزو رشته‌های پرطرفدار ورزش الکترونیک هستند، نماینده دارد.

هر دو کمپانی پیش از این با یکدیگر همکاری داشته‌اند و شرکت آئودی در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ جزو اسپانسرهای تیم کانتر استرایک مجموعه Astralis بوده است. ولی آئودی در سال ۲۰۱۸ فعالیت خود در رشته بازی‌های اول شخص را متوقف کرد و در دی ماه سال ۹۷ طی قراردادی سه ساله به جمع اسپانسرهای تیم League of Legends مجموعه Astralis که با نام Origen شناخته می‌شود، پیوست.

Future FC Astralis Group FIFA 20

طبق خبری که آژانس خبری دانمارک منتشر کرده است شرکت آئودی اولین اسپانسر تیم Future FC است که به زودی در رقابت‌های رشته FIFA 20 شرکت خواهد کرد. این تیم در حال حاضر به دنبال جذب بازیکنان مطرح بازی FIFA است و اخیرا قرارداد خود را با اولین بازیکن تیم قطعی کرده است. ارزش قرارداد بسته شده بین دو کمپانی سالی یک میلیون دلار اعلام شده است که در نهایت رقمی سه میلیون دلاری را در اختیار مجموعه Astralis قرار می‌دهد.

در حال حاضر تیم Counter Strike مجموعه Astralis Group جزو تیم‌های برتر این رشته به شمار می‌رود که در جدیدترین رنکینگ منتشر شده از این بازی در جایگاه چهارم قرار گرفته است. تیم League of Legends مجموعه نیز در سال ۲۰۱۹ توانسته است در جایگاه دوم رقابت‌های بهاری LEC قرار گیرد و پیش از این در سال ۲۰۱۵ به مقام چهارم رقابت‌های جام‌جهانی بازی که با نام World Championship شناخته می‌شود دست یافته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده