نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۲

سازندگان بازی Witcher 3 از درجه سختی، کدهای تقلب و هیولاها در این بازی می گویند

تقریبا سه هفته به انتشار رسمی بازی The Witcher 3: Wild Hunt  باقی مانده و اخیرا سازندگان این بازی در جلسه پرسش و پاسخی که با طرفداران برگزار کردند، به سوالات زیادی در رابطه با خصوصیات The Witcher 3: Wild Hunt پاسخ دادند. با زومجی همراه باشید.

مارسین موموت، مدیرارتباطات و وبسایت بازی در رابطه با احتمال وجود داشتن کدهای تقلب و درجه سختی The Witcher 3: Wild Hunt صحبت کرد:

در هر لحظه می‌توانید درجه سختی بازی را تغییر دهید، اما در بازی هیچ‌گونه کد تقلبی وجود نخواهد داشت.

در ادامه مایلز تاست، طراح ارشد ماموریت‌های بازی در رابطه با هیولای گریفین (پرندگانی که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید) در دنیای بازی صحبت کرد:

گریفین‌ها به صورت طبیعی در دنیای بازی زندگی می‌کنند. ممکن است زمانی که در حال گشت و گذار هستید، به یکی از آن‌ها برخورد کنید.

در حالی که جنگ میان کنسول‌ها پایانی ندارد، اما سازندگان بازی تایید کردند برای The Witcher 3: Wild Hunt طرفداران دو جناح این مسائل را فراموش کنند، چرا که جدیدترین بازی آن‌ها روی هر دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان زیبا به نظر می‌رسد:

بازی روی تمام پلتفرم‌های زیبا اجرا می‌شود. ما برای اطمینان خاطر از این مسئله به سختی روی بازی کار کردیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا بازی The Witcher 3: Wild Hunt روی دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس از نظر ویژگی‌های بصری یکسان اجرا می‌شود؟ اگر به خاطر داشته باشید، سی‌دی پراجکت رد در گذشته تایید کرد نسخه پلی‌استیشن 4 بازی The Witcher 3 با رزولوشن 1080p و نسخه ایکس‌باکس وان با رزولوشن 900p اجرا می‌شود. این در حالی است که هر دو نسخه = با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه اجرا خواهند شد.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است، در تاریخ ۱۹ مِی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) و تقریبا سه هفته دیگر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی، پیشنهاد می‌کنیم قبل از عرضه بازی  پیش‌نمایش The Witcher 3: Wild Hunt را از دست ندهید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده